Новий Porsche Taycan Turbo GT відібрав титул рекордсмена Нюрбургрингу у Tesla Model S Plaid
Компанія Porsche потіснила Tesla на «Північній петлі», встановивши новий рекорд кола серед електромобілів. Рекордсменом став ще неанонсований гоночний Taycan Turbo GT.
У протистояння Porsche та Tesla вже є своя історія. У червні 2023 року Tesla відправила на Нюрбургрінг Model S Plaid з додатковим пакетом, що включав карбонові гальма та шини Goodyear. Це дозволило збільшити максимальну швидкість американського електроседана та покращити час кола Porsche Taycan Turbo S.
За п’ять років, починаючи з 2019 року, гонщикам вдалося скоротити час проходження «Північної петлі» з 7:42 до 7:25 хвилин. Новий результат Taycan — 7:07.55 хвилин — ставить його в один щабель з електричними гіперкарами. Причому протягом декількох кіл час залишався однаковим.
Новий Porsche Taycan Turbo GT обійшов заряджену версію Tesla Model S Plaid на 18 секунд. Прототип німецького спорткупе виявився лише на 2,25 секунди повільнішим за повноцінний електричний гіперкар Rimac Nevera. Від Cayman GT4 RS Manthey він відстав на 4 секунди, а від нинішнього GT3 — на 7 секунд.
За кермом передсерійного прототипу «Тайкана» знаходився тестовий пілот Porsche Ларс Керн. Німецькому гонщику вдалося на декілька секунд покращити власний рекорд, встановлений на Porsche GT3 Clubsport Package покоління 991.2. Хоча до 6:35,7 хвилин Маро Енгеля на Mercedes-AMG One ще далеко.
Технічні характеристики нового Porsche Taycan не розкриваються, як і плани щодо серійного виробництва. Відомо лише, що з міркувань безпеки тестовий автомобіль був оснащений каркасом безпеки та гоночними ковшами. Повне відео кола обіцяють випустити у середині березня. Імовірно, показ приурочать до дебюту серійної версії спорткупе.