Німецька компанія Porsche відзначилася черговим рекордом на знаменитій Північній петлі Нюрбургрингу. Третє покоління Porsche Panamera більш ніж на 5 секунд покращило показники попередника.
Незадовго до офіційного дебюту нового покоління Porsche Panamera компанія відправила свою команду на Нюрбургринг, щоб перевірити в “бойових” умовах, на що здатне їхнє дітище. І машина повною мірою виправдала всі надії та очікування – заводський тест-пілот Ланс Керн (Lans Kern) показав час кола 7:24.172 хвилин, що на 5,64 з кращим часом попередника.
За твердженням виробника, нова Panamera є найшвидшим у світі люксовим седаном з ДВС або гібридним силовим агрегатом. У компанії Porsche не уточнили, на якій версії проводився рекордний заїзд, але найімовірніше це топова модифікація Turbo S E-Hybrid. Імовірно, вона оснащена гібридним силовим агрегатом від Cayenne Turbo S E-Hybrid і має у своєму арсеналі 544 кВт/739 к.с.
Зовні версія Turbo S E-Hybrid відрізняється від Turbo E-Hybrid більш виразним аеродинамічним обважуванням з переднім спліттером та чорними. Також він отримав опційний пакет Carbon Aerokit із закрилками Герні на адаптивному задньому спойлері, який має чотири можливі положення, що дозволяють змінювати притискну силу залежно від швидкості та конфігурації траси.
Автомобіль отримав 21-дюймові диски з центральним кріпленням, які “взуті” у високошвидкісну гуму Michelin Pilot Sport Cup 2 розмірністю 275/35 ZR21 спереду та 325/30 ZR21 – ззаду. За даними виробника, єдиною відмінністю рекордної машини від серійних побратимів полягає в установці гоночного крісла водія і каркаса безпеки.
Рекордний заїзд було проведено у п’ятницю, 12 липня 2024 року. Це третій рекорд швидкості для Panamera. Колишні рекорди були встановлені у 2016 та 2020 роках також Лансом Керном. За словами останнього, новинка суттєво покращила свої показники завдяки новій активній підвісці Porsche Active Ride, яка забезпечує машині керованість на рівні спорткара. Також він зазначив, що покращення показників стало можливим завдяки різних факторів, включаючи потужність, аеродинаміку, налаштування шасі та нові шини. Нагадаємо, що колишні рекорди у класі належали чотиридверному Mercedes-AMG GT 63 S 4Matic+ (7:27.800) та Tesla Model S Plaid (7:25.231).
https://youtu.be/elToJZ9rMCE" layout="responsive" width="1000" height="563">