Новий Peugeot 3008: сучасна зовнішність і просунуті технології
Кросовер Peugeot 3008 має неймовірний попит на ринку, особливо після виходу другого покоління моделі в 2016 році і визнання його найкращим автомобілем Європи в 2017-му. Однак останнім часом ажіотаж навколо моделі трохи вщух, а на ринок вийшли більш конкурентоспроможні кросовери. У зв’язку з цим виробник випустив оновлену версію. Обмежуватися незначним фейсліфтингом французи не стали, а провели масштабну модернізацію, яка зачепила і силову установку.
Від свого попередника Peugeot 3008 відрізняється новою безрамною решіткою радіатора з тривимірним малюнком, яка візуально об’єднана зі світлодіодною оптикою і ДГЗ у фірмовому стилі «ікла лева». Також автомобіль отримав затемнені задні ліхтарі, перероблений передній і задній бампери, 19-дюймові алюмінієві колісні диски з алмазним шліфуванням. Крім того, виробник розширив гаму кольорів для кузова і тепер вона охоплює такі відтінки: Platinum Grey, Artense Grey, Celebes Blue, Vertigo Blue, Pearl White, Perla Nera Black і Ultimate Red. Як опцію для топових версій запропоновано пакет “Black Pack”, який передбачає затемнення передньої решітки, шильдиків, спойлера, бамперів і колісних дисків.
Безліч змін відбулося в салоні Пежо 3008. Тепер усередині реалізовано фірмовий інтерфейс i-Cockpit, який охоплює цифрову приладову панель з 12,3-дюймовим екраном. Також в оснащення увійшла мультимедійна система з 10-дюймовим монітором. Управління клімат-контролем, навігацією, аудіосистемою та налаштуваннями авто здійснюється за допомогою клавіш, розташованих під мультимедійкою.
Французи не забули і про системи допомоги водієві, а також інші опції. Уже в базі доступний двозонний клімат-контроль, адаптивний круїз-контроль, камера нічного бачення, запуск авто за допомогою кнопки, цифрове радіо, парктронік, електропривод дзеркал бокового виду і двері багажника, крісла з функцією масажу, а також моніторинг сліпих зон і система кругового огляду. Оздоблення виконано зі шкіри та алькантари.
В ролі силової установки виступить 1,5-літровий дизельний двигун потужністю 130 к.с., який працює в парі з шеступінчастою МКПП або восьмідіапазонним «автоматом». Як і раніше, в лінійку бензинових агрегатів входитимуть 1,2-літровий двигун PureTech потужністю 130 к. с. і 1,6-літрова «четвірка» з віддачею 180 к.с.
Також оновлений Peugeot 3008 запропонують із новою гібридною силовою установкою Hybrid 225 e-EAT8, яка має у своєму складі 1,6-літровий бензиновий двигун потужністю 180 к.с. і електромотор на 110 к. с. Буде доступна і вже знайома версія Hybrid 300 e-EAT8 з 200-сильним двигуном і електромотором на 112 сил. Обидва варіанти поставляються з батареєю ємністю 13,2 кВт/год, яка забезпечує запас ходу в 56 і 59 км відповідно.
У продаж новинка надійде до кінця 2020 року. Вартість поки не розголошують.