Новий Nissan X-Trail дістався Європи
Першим ринком Nissan X-Trail нової, четвертої за рахунком генерації, була Північна Америка. У США, де японський кросовер відомий під локальною назвою Nissan Rogue, продажі моделі стартували ще два роки тому. Трохи пізніше новинка з’явилася й Китаї та Японії, й лише тепер дісталася Європи.
Nissan X-Trail четвертого покоління побудований на новій платформі Alliance CMF-C. Розмір колісної бази кросовера залишився тим самим — 2705 мм, габарити дещо змінилася. У довжину кросовер виріс до 4660 мм (+21 мм), у ширину — до 1840 мм (+20 мм). За доплату європейцям пропонують колісні диски діаметром 18 або 19 дюймів та третій ряд сидінь, на яких помістяться пасажири зростом до 160 см.
Моторна лінійка нового Nissan X-Trail складається із трициліндрових моторів. Базова версія кросовера укомплектована 1.5 VC-Turbo зі змінним ступенем стиснення (від 8:1 до 14:1) та 12-вольтовим стартер-генератором. Віддача основного мотора — 163 к.с. та 305 Нм крутного моменту. Агрегат пов’язаний із варіатором Xtronic. Привід — передній. Заявлений час прискорення від 0 до 100 км/год — 9,6 секунди. Максимальна швидкість — 200 км/год.
Версія X-Trail e-Power укомплектована тим самим 1.5 VC-Turbo, але в цьому випадку він виконує роль генератора для заряджання тягової батареї. Потужність основного електричного двигуна 204 к.с. Максимальний крутний момент — 330 Нм. Вся потужність агрегату передається на передню вісь через одноступінчастий редуктор. В арсеналі гібрида система e-Pedal Step (управління однією педаль). За доплату запропоновано фірмову систему повного приводу e-4orce. Додатковий електродвигун віддачею 128 к.с. та 195 Нм встановлюється на задній. Сукупна потужність силової установки — 213 к.с.
До 100 км/год передньопривідний гібрид прискорюється за 8,0 секунди, повнопривідний — за 7,0-7.2 секунди в залежності від кількості місць у салоні. Максимальна швидкість — 170 та 180 км/год відповідно. Базовий гібрид споживає в середньому 5,8 літрів палива на 100 км шляху, повнопривідна семимісна модифікація — 6,4 літра на 100 км. Витрата бензинового X-Trail — мінімум 7,1 л/100 км у вимірювальному циклі WLTC.
У поміч водієві передбачена система ProPILOT наступного покоління — ProPILOT з Navi-link. Автопілот може прискорювати та гальмувати автомобіль у межах однієї смуги руху на шосе. Система здатна розігнати автомобіль до заданої швидкості та загальмувати до 0 км/год при інтенсивному русі з частими зупинками, а також автоматично продовжити рух, якщо автомобіль стоїть менше трьох секунд, а транспортний засіб перед ним віддаляється. Плюс до цього система розпізнає дорожні знаки та обмеження швидкості, та може використовувати дані навігації для регулювання швидкості при наближенні до поворотів на шосе з вужчим радіусом. Також у списку систем активної безпеки, моніторинг сліпих зон, система аварійного гальмування та автоматичного перемикання дальнього світла на ближнє. Ще одна новація — центральна подушка безпеки між передніми сидіннями.
У Німеччині новий Nissan X-Trail коштує від 35 500 євро, у гібридній версії — від 37 000 євро. На європейський ринок кросовери доставлятимуть із Японії.
В Україні кросовер нового покоління з’явиться у першому кварталі 2023 року. Новинка буде доступна як «м’який» та повноцінний гібрид з переднім і повним приводом, п’яти- та семимісним салоном. Ціни поки не оголошені.