Новий кросовер Subaru виявився удосконаленим XV
Компактний кросовер Subaru XV, який випускається з 2011 року, переживає зміну поколінь. Тепер він багато в чому уніфікований з новими Subaru WRX та Levorg, і на всіх ринках називатиметься Subaru Crosstrek.
Кросоверу переглянули дизайн, посилили кузов, підвищили шумоізоляцію та покращили керованість. Зокрема, модернізована платформа SGP (Subaru Global Platform) має посилені кріплення підвіски та більш жорстку основу кузова. При виробництві самого кузова застосовані нові технології та матеріали. Також інженери Subaru перекалібрували кермовий механізм із встановленим на рейці електропідсилювачем.
При колишній колісній базі у 2670 мм кросовер став на 5 мм коротшим та на 15 мм нижчим. У новому поколінні габарити моделі становлять 4480 х 1580 х 1800 мм. Дорожній просвіт — 200 мм. Діаметр колісних дисків — 17 або 18 дюймів залежно від комплектації. Уже «в базі» Crosstrek укомплектований повністю світлодіодною оптикою.
Інтер’єр кросовера оформлений у стилістиці WRX та Levorg. У наявності цифрова панель приладів та вертикальний дисплей мультимедійної системи діагоналлю 11,6 дюйми. Також Crosstrek дісталися нові сидіння з быльшою кількістю регулювань та без проміжних опор (напрямні прикріплені прямо до кузова).
Зміна поколінь принесла моделі систему EyeSight наступного покоління, електричний підсилювач гальм та повноцінну систему кругового огляду.
Гібридна силова установка e-Boxer дісталася Subaru Crosstrek від попередника. Вона включає 2,0-літровий атмосферний оппозитник та клиноцепний варіатор Lineartronic із вбудованим електромотором. У Subaru XV віддача агрегатів становила 145 та 14 л. відповідно. Яким вона буде у моделі нового покоління, не відомо. Також немає інформації про ємність тягової батареї. Привід — повний.
На рідному ринку марки продажі нового Subaru Crosstrek стартують у 2023 році. Тоді ж кросовер з’явиться й поза межами Японії.