Новий Ford Focus RS отримає електричний повний привід
Британський автомобільний журнал Car Magazine поділився новою інформацією про майбутнє “зарядженого” хетчбека Ford Focus. За даними журналістів, хот-хетч отримає електричний повний привід, для реалізації якого розробники планують застосувати самостійний електричний модуль eTwinster від фірми GKN, що має у своєму складі електромотор, двоступінчасту коробку передач і пару багатодискових зчеплень, що дають змогу реалізувати векторизацію тяги. На думку оглядачів видання, потужності електромотора вистачить для повноцінного дрифт-режиму.
Передню вісь хот-хетча буде приводити 2.3-літровий турбомотор Ford EcoBoost потужністю близько 400 к.с. За чутками, в пару двигуну запропонують шестиступінчасту механічну коробку передач або семиступінчастий «робот». У нинішньому поколінні віддача силової установки Ford Focus становить 350 к.с. і 440 Нм на базовій модифікації і 375 к. с. і 510 Нм на лімітованій версії Heritage Edition.
Прем’єра Ford Focus RS наступного покоління очікується наприкінці 2020 року.