Новий Ford Explorer — «європейський» електромобіль на базі Volkswagen
Ford представив новий Explorer — перший із двох електромобілів, побудованих на платформі Volkswagen спеціально для Європи. Таким чином американський кросовер поріднився з 12 електромобілями німецького концерну, які використовують архітектуру MEB. Серед них Skoda Enyaq iV, Audi Q5 e-tron, Audi Q4 e-tron та вся ID-лінійка.
Електричний Ford Explorer вийшов на 600 мм коротшим за «паливну» версію. Габаритна довжина електрокросовера — 4450 мм, ширина — 1870 мм, висота — 1600 мм. Розмір колісної бази — 2770 мм. Об’єм багажного відділення — 450 літрів у звичайному положенні та 1400 літрів при складених спинках задніх сидінь.
Зовні новий Explorer виглядає більш спортивно та сучасно. У нього високий капот, розширені колісні арки, ширяючий дах, вигнута віконна лінія та Г-подібна діодна оптика. Аеродинамічні легкосплавні колісні диски доступні діаметром 19, 20 або 21 дюйм.
Інтер’єр вирішено у традиціях марки. На передній панелі — 14,6-дюймовий дисплей мультимедійної системи SYNC Move з підтримкою Android Auto та Apple CarPlay. Екран можна опускати та повертати на кут до 30 градусів. У нижньому положенні він закриває 2,0-літровий бокс для «дрібничок». Вся необхідна водію інформація, включаючи заряд батареї, відображається на 5,0-дюймової панелі приладів. Управління рештою функцій винесено на невеликий тачпад під центральним дисплеєм. У стандартній комплектації нові передні сидіння із вбудованими підголовниками, бездротова зарядка для телефону, безключовий доступ, 10-кольорове підсвічування салону та багато іншого.
На ринку електричний Explorer запропонують у двох задньопривідних та одній повнопривідній версіях. У моноприводних віддача єдиного мотора становить 170 або 286 к.с. У повнопривідній — два двигуни сумарно генерують 340 к.с. Максимальна ємність тягової батареї — 77 кВт·год. Максимальний запас ходу — 500 км. Від швидкісної зарядної станції батарея кросовера поповнюється від 10 до 80% ємності за 25 хвилин. Для оптимізації швидкості зарядки автомобіль оснащений функцією попереднього підігріву батареї, яку можна запрограмувати через мультимедійку. Для підвищення енергоефективності Explorer укомплектували тепловим насосом.
Ford Explorer EV стане першим автомобілем Ford у Європі, який пропонує автоматичну зміну смуги руху за допомогою технології Lane Centering, доповненої Assisted Lane Change. Інші функції ADAS включають інтелектуальний адаптивний круїз-контроль із функцією Stop & Go, попередження про перехресний рух з активним гальмуванням, Active Park Assist 2.0 та багато іншого. Роботу систем активної безпеки та допомоги водієві забезпечують 12 ультразвукових датчиків, п’ять камер та три радари.
Продажі Ford Explorer EV стартують до кінця 2023 року. Очікуваний мінімальний цінник — 48 500 доларів.