Новий BMW M5 став сейфти-каром MotoGP
З 1999 року BMW M є офіційним партнером кільцевого мотоциклетного чемпіонату MotoGP та надає для супроводу пелотону автомобілі безпеки. Не стало винятком нового покоління седана M5, який вийде на трасу чемпіонату.
Новинка вирізняється оригінальною лівреєю у стилі спортпрототипів FIA WEC. Прем’єра автомобіля відбулася у Мілані, а дебютує новий сейфти-кар 7 вересня на Гран-прі Сан-Марино.
Автомобіль отримав “люстру” на даху, передній спліттер, крісла Recaro з шеститочковими ременями безпеки, вогнегасник та помпа для відкачування палива під час транспортування.
Під капотом спортивного автомобіля – гібридна силова установка M Hybrid. Вона складається з бітурбованого 4,4-літрового V8, електромотора та тягової батареї місткістю 22,1 кВт год. Сумарна потужність гібрида – 535 кВт/727 к.с., а момент, що крутить, досягає 1000 Нм. У парі з ним використовується 8-діапазонний автомат. Реалізувати величезний потенціал гібрида допомагає повний фірмовий привід M xDrive з активним заднім диференціалом.
Розгін до першої «сотні» займає 3,5 секунди, а прискорення до 200 км/год – 10,9 секунди. Максимальна швидкість традиційно для BMW обмежена 250 км/год, а з опціонним пакетом M Driver’s Package “нашийник” можна розпустити до 305 км/год. Вже в базі седан оснащений адаптивними амортизаторами та механізмом керування задніх коліс.