Силовая установка электромобиля осталась прежней
Німецьке тюнінг-ательє AC Schnitzer, що спеціалізується на автомобілях BMW та MINI, а також мотоциклах BMW, підготувало пакет доробок для першої електричної «емки» — BMW i4 M50. Від стандартної моделі модернізоване купе під назвою AC Schnitzer ACS4 i50 відрізняється заниженим на 20-25 мм дорожнім просвітом та аеродинамічним кіт-комплектом.
Зокрема, на автомобіль встановили нові пружини, накладки на передній бампер та різноманітні сплітери та спойлери. Також у комплекті проставки на маточини коліс, що дає змогу встановити 19- або 20-дюймові диски від AC Schnitzer.
У салоні — спортивне кермо з підкермовими пелюстками та алюмінієві накладки на педалі. Плюс до цього запропоновані накладки на перемикач iDrive та утримувач ключа. Вартість пакету не озвучується.
Силову установку електромобіля тюнери чіпати не стали. У звичайному режимі два двигуни BMW i4 M50 сумарно видають 469 к.с. та 729 Нм крутильного моменту. У режимі Sport Boost віддача короткочасно (на 10 секунд) збільшується до 544 л. та 795 Нм. З місця до 100 км/год електрична «емка» прискорюється за 3,9 секунди та розвиває максимальну швидкість 225 км/год.