Новий Alfa Romeo Giulia побудують на платформі Dodge Charger EV
Генеральний директор Alfa Romeo Жан-Філіп Імпарато поділився першими подробицями про майбутній спортивний седан Giulia. Він базуватиметься на платформі STLA Large, на якій побудовано Dodge Charger 2024 року. Зі слів Імпарато, ця архітектура забезпечить більшу гнучкість з погляду габаритів, колісної бази та інших параметрів, що дозволить розділити ці дві моделі.
Дизайн нового Giulia розроблявся останні два роки й справить ефект бомби, що розірвалася. Поки не ясно буде новинка традиційним триоб’ємним седаном чи фастбеком, як раніше натякали у компанії. Якщо рішення прийнято на користь зміни формфактора, новий Alfa Romeo Giulia буде перегукуватися з Peugeot 4008 та Citroen C5X.
Оскільки платформа STLA Large підтримує як традиційні ДВЗ, так і повністю електричні установки, новинку запропонують у паливній, гібридній та електричній версіях. Виробництво Alfa Romeo Giulia налагодять на заводі в Кассіно, на одній лінії із кросовером Stelvio. Останній з’явиться на ринку 2025 року, за рік до седана.
Як і новий Giulia, кросовер побудований на архітектурі STLA Large, тобто буде доступний з різноманітними силовими агрегатами. До 2027 року Alfa Romeo обіцяє електричну версію кожної своєї моделі. Вже 10 квітня на ринок вийде маленький електронний кросовер Milano. Електричні Giulia та Stelvio з’явиться у найближчі два роки. У другій половині десятиліття до них приєднається більший кросовер або повнорозмірний спортивний седан. Зі слів Імпарато, остаточне рішення ще не ухвалено. Яка б модель не отримала «зелене світло», у продажу вона з’явиться не раніше 2028 року.
Також керівництво компанії обговорює можливість відродження імені Duetto. Його отримає компактний електромобіль у кузові купе та/або кабріолет.
У 2023 році Alfa Romeo вдалося збільшити продажі на 30%. Очікується, що 2024 рік буде ще успішнішим для бренду. Зокрема завдяки новому Milano. З появою Stelvio у 2025 році та Giulia у 2026 році Alfa Romeo може стати гідним конкурентом «німецької трійки».