Продавцы приостановили прием заказов на доставку б/у машин из Японии
Дефіцит автомобілів на первинному ринку Росії змусив росіян переорієнтуватися на уживані іномарки. Особливий сплеск інтересу до “вторинки” виник у травні 2022 року. Найпопулярнішими стали уживані автомобілі з Японії.
Попит перевищує навіть рівень 2008 року, коли в Росії підвищували мито на ввезення автомобілів. Продавці були змушені призупинити оформлення нових договорів. Покупців цікавлять автомобілі всіх категорій, але особливо дорогі моделі вартістю від 2 млн руб. Не зупиняє ні збільшення термінів доставки, ні її подорожчання. Якщо до початку військового вторгнення в Україну росіянину доводилося чекати свій уживаний Toyota Land Cruiser або Toyota RAV4 місяць, то тепер терміни збільшилися до двох. Сама ж вартість доставки зросла з 250 доларів до тисячі.
У квітні 2022 року найпопулярнішим японським автомобілем на російському вторинному ринку був Toyota Land Cruiser — 3070 одиниць, на 12% більше, ніж у квітні 2021 року. На другому місці — Toyota RAV4. За місяць росіяни придбали 2614 од. уживаних автомобілів цієї моделі, на 38,6% більше, ніж роком раніше. Також до “п’ятірки” увійшли: Nissan X-Trail (2211 од. — 35,6%), Nissan Qashqai (1972 од.— 48%) і Mitsubishi Outlander (1676 од. — 44,5%).