
Відома німецька тюнінгова компанія Novitec модернізувала суперкар Ferrari SF90 XX. Новинка отримала форсований мотор та низку інших доробок.
Novitec давно та успішно займається тюнінгом, у тому числі продукції компанії Ferrari. Ще одним дітищем німецьких майстрів стало купе SF90 XX. Першочерговим завданням Novitec було зробити так, щоб SF90 XX гідно звучав, нагадуючи оточенню, що це Ferrari, а не VW Golf. Для цього вони розробили нову вихлопну систему. Це не тільки дозволило створити унікальне звучання для 4-літрового V8 з двома турбінами, а й додати йому 30 коней шляхом зниження опору вихлопних газів. В результаті новинка розвиває 780 кВт/1060 к.с. потужності, а момент, що крутить, досягає 840 Нм. Це потенціал більш ніж достатньо, щоб задовольнити потребу будь-якого клієнта у швидкості.
Для тих, кого вага хвилює не менше, ніж звук, вихлопна система може бути виготовлена з нержавіючої сталі або інконелю, інноваційного матеріалу, який використовується у Формулі 1. Novitec не стали втручатися в роботу складних гібридних систем і електродвигунів, залишивши їх у заводському виконанні.
А ось над виглядом Ferrari SF90 XX у Novitec не могли не попрацювати. Насамперед автомобіль отримав фірмові легкосплавні диски оригінального дизайну. Попереду вони 20-дюймові, а ззаду на дюйм більше. Вони взуті у високошвидкісні шини розмірністю 255/35 та 325/25 відповідно. А встановлення спортивних пружин дозволили знизити дорожній просвіт на 25 мм спереду та ззаду.
Перший клієнтський автомобіль виконаний в оригінальному блакитному “металіку”, який вдало поєднується з численними карбоновими аеродинамічними елементами. “Вишенькою на торті” стали карбонові накладки на бічні дзеркала.