Німецьке тюнінгове ательє Novitec підготувало пакет доробок для Ferrari Roma Spider. Дизайнери компанії розробили елегантний аеродинамічний обвіс з вуглепластику, а фірмовий блок керування двигуном дозволив підвищити віддачу мотора та покращити швидкісні характеристики новинки.
Аеродинамічний обвіс включає в тому числі новий передній спойлер Novitec, який підвищує притискну силу на передній осі на високих швидкостях, завдяки чому покращується стабільність та керованість спорткара. Карбонова передня панель надає машині ще ефектнішого вигляду. Автомобіль також отримав нові карбонові дзеркала заднього виду та елегантні бічні спідниці. У задній частині з’явилися новий спойлер, карбонові накладки на задніх ліхтарях та потужний фірмовий дифузор. Доповнюють вигляд чотири матово-чорні вихлопні труби Novitec.
На спайдері встановили ексклюзивні куті диски NF 11 від американської Vossen. Спиці доходять до зовнішнього краю обода, а ковпаки маточок мають вигляд центрального замку. Вони “взуті” у швидкісні шини розмірністю 255/30 ZR 21 спереду і 315/25 ZR 22 – ззаду. Спортивні пружини Novitec, які знижують дорожній просвіт спайдера приблизно на 35 мм, ідеально налаштовані для роботи з ексклюзивними колесами. Вони також доступні в поєднанні з адаптивною передньою підвіскою MagneRide, яка дозволяє підіймати ніс Spider на 40 мм одним натисканням кнопки, щоб долати пандуси в підземних гаражах або лежачих поліціянтів. Автомобіль повертається до стандартного кліренсу після натискання кнопки вдруге або автоматично після досягнення швидкості 80 км/год.
3,9-літровий V8 з двома турбінами пропонується у трьох варіантах продуктивності. Вони дозволяють розкрити резерв восьмициліндрового двигуна без шкоди для довговічності. Крім того, двигун краще реагує на педаль газу, а також має збільшений крутний момент.
Всі варіанти тюнінгу використовують модуль Novitec N-Tronic, який вводить індивідуально запрограмовані параметри для упорскування, тиску наддуву та запалення в ЕБУ двигуна Ferrari. У топовому варіанті потужність досягає 518 кВт/704 к.с. (+61,8 кВт/84 к.с.) при 7400 об/хв, а максимальний момент, що крутить, – 882 Нм при 3750 об/хв. У цьому випадку Roma Spider розганяється від 0 до 100 км/год за 3,2 секунди, а максимальна швидкість збільшується до більш ніж 325 км/год.