
Запас ходу майже як у Tesla: Peugeot оновили бюджетну електричку e-208
Peugeot e-208 — перший повноцінний електромобіль французької марки. На ринку він з’явився у 2019 році разом із паливною моделлю нового покоління. Анонсоване компанією оновлення стане першою масштабною модернізацією електрохетчбека. В результаті Peugeot e-208 стане більш потужним, далекобійним та економічним.
Вже відомо, що хетчбек укомплектують новим електродвигуном від представленого цього місяця Peugeot e-308. Віддача двигуна складе 156 к.с. та 260 Нм. Нинішній агрегат e-208 розвиває на 20 к.с. менше. Як це позначиться на динамічних характеристиках електромобіля, не повідомляється.
Також обіцяно нову 400-вольтову нікель-марганець-кобальтову батарею номінальною ємністю 51 кВтгод. З них споживачеві доступно 48,1 кВтгод. Енергоспоживання знижено на 15%, приблизно до 12 кВтгод на 100 км шляху.
У результаті запас ходу хетчбека збільшиться на 38 км до 400 км у циклі WLTP. Якщо врахувати надбавку у 22 км, про яку було заявлено наприкінці 2021 року, то за чотири роки Peugeot e-208 став далекобійнішим на 60 км.
Хетчбек можна зарядити змінним струмом від звичайно однофазної розетки на 7,4 кВт або трифазної на 11 кВт. Також e-208 підтримує зарядку від швидкісних терміналів потужністю до 100 кВт. У цьому випадку батарея поповнюється від 20 до 80% ємності за 25 хвилин.
Вартість модернізованого Peugeot e-208 не озвучується. У Європі він з’явиться у 2023 році.