X

Оце рівень: цей китайський електрокар IM L7 вийшов швидшим за Porsche Taycan

В версии Snake Performance китайский электроседан обошел Taycan Turbo S на две с лишним секунды

Седан IM L7 — перша серійна модель китайської марки IM (Intelligence in Motion або «Інтелект у русі»), яка належить Zhiji Auto. Ця компанія заснована у 2020 році концерном SAIC, інтернет-гігантом Alibaba та адміністрацією шанхайського району Пудун.

Презентація першої моделі бренду відбулася на початку 2021 року, а влітку цього року IM L7 з’явився на ринку Китаю. Зараз анонсовано перше розширення гами — потужніший IM L7 Snake Performance й одразу у двох модифікаціях.

На ринку IM L7 позиціонується як китайський аналог Tesla Model S. У нього обтічний кузов з коефіцієнтом аеродинамічного опору 0,21. Габаритна довжина моделі 5098 мм. Повнокероване шасі з адаптивною підвіскою розроблено за участю фахівців англійського бюро Williams Advanced Engineering. У стандартному оснащенні автопілот другого рівня IM AD зі штатним лідаром та висувні AMOLED-дисплеї.

Базова версія седана укомплектована двомоторною силовою установкою (по одному на осі) віддачею 578 к.с. та  725 Нм крутного моменту. З місця до 100 км/год електромобіль прискорюється за 3,87 секунди. Ємність тягової батареї — 93 кВтгод. Вона підтримує зарядку як від стандартних провідних терміналів, так і від бездротових. У другому випадку використовується встановлений під кузовом приймач потужністю 11 кВт. Паспортний запас ходу — 615 км у китайському вимірювальному циклі. У Китаї продажі седана досягають 1000 одиниць на місяць. Вартість моделі — від 51 до 56 тисяч доларів.

Нова версія IM L7 Snake Performance доступна одразу у двох модифікаціях. Початкова Snake Performance Lite оснащена двома моторами сукупною віддачею 605 к.с. та 730 Нм. До першої «сотні» такий седан прискорюється за 3,7 секунди. У салоні — штурвал, як у Tesla Model S, два широкоформатні дисплеї на передній панелі, вертикальний «планшет» на центральному тунелі та обтягнуті замшею сидіння. У кузовній палітрі три темні матові відтінки.

Повноцінний Snake Performance відрізняється від «лайтової» версії перенастроєної підвіскою, посиленими гальмами Brembo та полегшеними колісними дисками. Також «драйверському» седану дісталися особливі налаштування їздової електроніки та більш «короткий» кермовий механізм. За даними виробника, коло на китайському треку Zhejiang International Circuit версія Snake Performance долає за 1 хвилину та 42, 212 секунди. Для порівняння Porsche Taycan Turbo S впорався з колом за 1 хвилину 44,41 секунди.

Читайте також:
І таке буває: китайці обурені зниженням цін на автомобілі Tesla

У Китаї продажі нових модифікацій електроседана вже стартували. За драйверський IM L7 Snake Performance просять $80 000, за Lite-версію — $66 000.