Компанія Volvo Buses анонсувала випуск шасі нового покоління для електричних автобусів — Volvo BLZ Electric. Його можуть використовувати різні кузовні забудовники для міських автобусів — як одно-, так і двоповерхові, завдовжки 11 815 мм і 10 585 мм відповідно.
Однією з ключових особливостей є те, що 90% використаних у ньому деталей підлягають вторинній переробці.
Шасі може бути укомплектовано одним або двома електромоторами потужністю до 200 і 400 кВт. В обох випадках передбачено встановлення 2-ступеневої автоматизованої механічної коробки передач.
Це збільшує крутильний момент на малих швидкостях і згладжує скачки напруги, що покращує економічність і продовжує ресурс батарей. Ємність останніх досягає 470 кВт. Акумулятори можна буде заряджати двома способами: через пантограф (потужність до 300 кВт) або в депо через Combo 2/CCS (до 150 кВт).
Важливо, що нове шасі Volvo BLZ Electric адаптовано для підключеної технології Volvo Connect, зокрема з функцією керування зонами. Так, оператор може задавати спеціальні зони з обмеженням максимальної швидкості: наприклад, біля шкіл або автостанцій, що, однозначно, підвищить безпеку дорожнього руху.