Немецкая марка обновила кроссовер Volkswagen Tiguan второго поколения, который получил новый дизайн и электрифицировался
Volkswagen Tiguan актуального, другого покоління вийшов на ринок майже п’ять років тому. Нинішнє планове оновлення принесло кросоверу перероблену зовнішність і електрифікацію.
Серед зовнішніх змін нова радіаторна решітка, бампери, логотип і матрична оптика. У салоні Фольксваген Тігуан 2021 — нове рульове колесо з сенсорними панелями, 480-ватна акустична система Harman/Kardon, новий “віртуальний кокпіт” і вдосконалений мультимедійний комплекс MIB3 із голосовим керуванням.
Модернізацію отримала і моторна гамма кросовера. Топовим став “заряджений” Tiguan R із чотирициліндровим мотором потужністю 320 к.с., новою системою повного приводу, що розподіляє тягу між задніми колесами, і підвіскою з регульованими амортизаторами. Від молодших модифікацій VW Tiguan R відрізняється бамперами, заниженими на 10 мм дорожнім просвітом, 21-дюймовими колісними дисками в особливому дизайні, заднім дифузором і спортивною вихлопною системою із двома парами патрубків. У салоні — спортивні сидіння з інтегрованими підголівниками.
Але головним нововведенням стала гібридна силова установка, що дала змогу Тігуану приєднатися до когорти гібридів на підключенні. VW Tiguan eHybrid оснастили силовою установкою, запозиченою у Golf GTE. 245-сильний агрегат являє собою 1.4-літровий бензиновий мотор, доповнений електродвигуном, що дає змогу кросоверу проїжджати на електротязі до 50 км за циклом WLTP.
Також відомо, що всі дизельні двигуни оновленого Volkswagen Tiguan оснащені двома селективними нейтралізаторами оксидів азоту і подвійним уприскуванням реагенту AdBlue. Інформація про решту моторної гами з’явиться пізніше. Ціни на оновлену модель обіцяють оголосити ближче до старту продажу.