Volkswagen Jetta GLI отримав 350-сильну версію Perfomance
Volkswagen Jetta GLI Performance — один з найцікавіших концептів, представлених німецьким концерном на тюнінг-шоу, яке проходить цими днями у Лас-Вегасі. Шоу-кар побудований на серійному Jetta GLI Autobahn, але відрізняється агресивним зовнішнім виглядом.
По периметру кузова встановлено широке кузовне обважування, яке додало в області крил 20 мм. У передній частині привертає увагу кастомний бампер зі збільшеними повітрозабірниками та червоними декоративними вставками. На кормі — пара масивних круглих патрубків спортивної вихлопної системи.
Також шоу-кару дісталися спортивні бічні «спідниці» та 20-дюймові колісні диски Rotiform з аеродинамічними ковпаками. За ними ховаються потужні гальма RacingLine Stage 3+ із шестипоршневими супортами та 381-міліметровими карбон-керамічними дисками. На кузов та ковпаки коліс нанесено вінілове покриття з геометричним малюнком у кольорах червоний металік та матовий чорний.
У салоні — спортивні сидіння Recaro Pole Position з розвиненою бічною підтримкою та інтегрованими підголівниками. Двоколірна оббивка крісел виконана у індивідуальному дизайні Texagon.
Volkswagen Jetta GLI Performance отримав комплект підвіски RacingLine TrackSport з коїловерами та посилене днище. Під капотом 2.0-літровий чотирициліндровий турбований мотор з пакетом RacingLine, карбоновим повітрозабірником, модернізованим інтеркулером та масляним радіатором. Віддача агрегату — 350 к.с. та 503 Нм крутного моменту. Для порівняння у базового седана такий мотор генерує 228 к.с. та 349 Нм. Коробка — шестиступінчаста механічна. Привід — передній.
Як доробки позначилися на динамічних характеристиках седана, не поточнюється. При цьому у компанії стверджують, що Volkswagen Jetta GLI Performance однаково комфортно почуватиметься як на треку, так і на звичайних дорогах.