Хэтчбек лишится задних дверей и получит складную крышу
Електричний п’ятидверний хетчбек Volkswagen ID.3 вийшов на ринок восени минулого року. Незважаючи на короткий термін перебування у продажу модель показала чудові результати. За підсумками 2020 року компактний електромобіль Фольксваген зміг посісти третє місце в рейтингу найбільш затребуваних автомобілів з електроприводом в Європі.
Спираючись на такі результати, в компанії задумалися над розширенням сімейства електрокара. Зокрема, в нього мають намір додати варіант з відкидним верхом. За словами генерального директора Volkswagen Passenger Cars Ральфа Брандштеттера, цей крок дасть змогу залучити нових клієнтів і охопити ще один сегмент ринку, який наразі не такий вже численний. При цьому попит на кабріолети все ще високий. У всякому разі, так вважають в VW.
На підтвердження своїх слів Брандштеттер опублікував ескізи новинки і наголосив, що модульна платформа, яка лежить в основі VW ID.3, може адаптуватися під такий тип кузова, тому проблем з адаптацією компонентів не виникне. Тож діло за малим — розробити кузов, який мав би необхідну жорсткість, а також був би стильним і сучасним.
З огляду на опубліковані зображення, автомобіль позбудеться задніх дверей і отримає видозмінену корму. Складаний дах обов’язково позначиться на масі електромобіля. Як результат, зменшитися запас ходу. Хоча є ймовірність, що виробник зможе вирішити це питання, і пробіг залишиться колишнім завдяки встановленню більш ємної батареї.
Наразі розробка такої версії електричного хетчбека Фольксваген перебуває на стадії обговорення, тому говорити про терміни виходу на ринок ще рано. Напевно німцям належить провести серйозну аналітичну роботу з глибокого вивчення попиту в сегменті компактних і не дуже практичних (та ще й електричних) прогулянкових автомобілів.