Впечатляющее новое поколение Toyota Mirai на водородном топливе впервые продемонстрировали перед началом производства
Нове покоління Toyota Mirai, яка працює виключно на водневому паливі, вперше показали у вигляді концепту на автосалоні в Токіо минулого року. Зараз же перед нами постала фінальна її версія, яка от-от вийде в серійне виробництво.
Японська фірма пообіцяла, що нова Mirai зробить важливий крок вперед у технології автомобілів на альтернативних паливних елементах (FCEV). У Toyota стверджують, що в новій моделі збільшився запас ходу на 30% порівняно з нинішньою моделлю, яка має пробіг трохи більше 500 кілометрів. Водночас новинка неабияк покращала у своїх ходових якостях.
Нова Mirai побудована на свіжій платформі Toyota TNGA і відрізняється вражаючим новим дизайном, зокрема оновленою передньою частиною з яскравою решіткою і широкою задньою частиною у стилі купе. Toyota заявляє про підвищену жорсткість кузова і нижчий центр ваги, ніж у попереднього покоління.
У концептуальному вигляді нова Mirai має довжину в 4935 мм і ширину в 1885 мм з колісною базою 2920 мм. Вона взута в 20-дюймові диски і зберігає чотиридверний дизайн седана, як і у його попередника. Toyota вже підтвердила, що серійна модель матиме такі самі габарити.
Інтер’єр також перероблено. Автомобіль отримав 12,3-дюймовий центральний сенсорний екран і цифрову приладову панель, причому багато елементів керування переміщені на центр екрану. Примітно, що Mirai тепер має п’ять місць замість чотирьох, що, за словами Toyota, стало можливим завдяки переробці конфігурації водневого паливного елемента.
Крім заявленого збільшення запасу ходу, Toyota не надала конкретних деталей про водневий двигун автомобіля. Однак розробники відзначають, що систему повністю перероблено, вона передбачає збільшене водневе сховище. Модель повинна надійти в продаж вже наприкінці цього року.