У Великій Британії розробили перший магістральний тягач на водні
Компанія Hydrogen Vehicle Systems (HVS) представляє магістральний тягач на водневих паливних елементах – це перша машина важкого класу із силовою установкою FCEV у Великій Британії. Детальних технічних характеристик фірма поки що не розголошує. Відомо, що машина отримає інноваційну з аеродинаміки та ергономіки кабіну. Запас ходу тягача у складі 40-тонного автопоїзда становитиме 600 км, а на зарядку воднем вимагатиме лише 20 хвилин.
Повідомляється також, що тягач оснастять системою рекуперації KERS та інтегрованою трансмісією із удосконаленою системою керування SEMAS. Головним інвестором проекту виступає EG Group, яка надасть свою міжнародну мережу заправних станцій та сервісних центрів. Машини планують заправляти виключно зеленим воднем, отриманим із відновлюваних джерел енергії.
Компанія HVS зі штаб-квартирою в Глазго (Шотландія) була заснована у 2017 році. Розробка комерційних автомобілів на водні проходить у технічному центрі Heriba MIRA у Нанітоні, Уорікшир. Планується також відкриття інженерного та дослідно-промислового комплексу. У всіх дисциплінах буде задіяно близько 600 осіб і ще близько 10 тис. у ланцюжку поставок.
Зазначається, що сьогодні у Великій Британії вантажівки посідають друге місце серед усього автотранспорту за кількістю шкідливих викидів, із часткою 18%. І це при тому, що їхня частка в загальному пробігу всіх автомобілів становить лише 5%. Уряд планує помітно скоротити продаж всіх вантажівок з ДВС повною масою 3,5 – 26 т з 2035 року або навіть раніше, а нових комерційних автомобілів – з 2040 року.