На вітчизняному ринку з’явився один із перших магістральних тягачів Scania з новою роботизованою коробкою передач G33 СМ, розрахованою на крутильний момент до 3300 Нм. Ця трансмісія призначена для двигунів V8, а також для 13-літрових агрегатів потужністю від 500 к. с.
Особливістю нових коробок передач Scania Opticruise, презентованих ще в 2020 році, є їх здатність передавати більший крутильний момент на більш низьких обертах. У підсумку забезпечується крейсерська швидкість на рівні 1050 об/хв, що дає змогу скоротити витрату палива. Коробка також стала тихішою в роботі – рівень шуму знизився на 3,5 дБ.
Важливо, що внутрішнє тертя скоротилося на 50%, що досягнуто завдяки поліровці шестерень і оливі MTF низької в’язкості. Використання сухого картера економить оливу. Застосування всього двох синхронізаторів (замість семи) між верхнім і нижнім діапазонами дало змогу передавати більший крутильний момент. Установка алюмінієвого корпусу знизила загальну вагу на 60 кг.
Ще однією особливістю є 8 реверсивних передач (використовується планетарне зчеплення на провідному валу), що дає змогу рухатися заднім ходом зі швидкістю до 54 км/год. Ця опція дуже актуальна для самоскидів на будмайданчиках тунельного типу. З новою КП Scania Opticruise також пропонується до 9 коробок відбору потужності на вибір.