В Україні став доступним найтехнологічніший седан у світі
В Україні в рамках MercedesTrophy Golf Weekend представили Mercedes-Benz E-Клас. Це нове покоління відомої моделі, яке увібрало в себе максимум технічних інновацій відомого німецького виробника преміум-автомобілів. Новинка стала довшою за колишній Е-Клас на 43 см, і на цілих 65 мм збільшилася величина колісної бази. При цьому машина стала трошки вужчою та нижчою.
Салон нового Мercedes-Benz E-Клас оздоблено за принципом «сучасної розкоші». Зокрема, замість приладової панелі і дисплея інфорозважальної системи тут може бути два 12,3-дюймових дисплея. Салон підсвічується світлодіодними лініями, колір яких можна обирати із 64 можливих. Кнопка запускання двигуна доступна навіть у базовій версії.
Новий Mercedes-Benz E-Клас може оснащуватися широкою лінійкою моторів потужністю від 184 до 333 к.с. В Україні поки що доступні три двигуни з автоматичною 9-ступінчастою коробкою передач.
Серед них – нових дволітровий дизель, створений на модульній архітектурі. Він розвиває потужність у 194 к.с. і крутний момент у 400 Нм. Цей чотирициліндровий мотор об’ємом 1950 см куб. має нехарактерний для дизелів алюмінієвий блок циліндрів і сталеві поршні з виїмкою, як на болідах Формули 1.
Mercedes-Benz E-Клас може бути оснащений як пружинними підвісками Agility Control (чотириважільна спереду і п’ятиважільна ззаду), так і пневматичними багатокамерними, що дають змогу збільшити дорожній просвіт на 25 мм.
Традиційний для Mercedes-Benz набір автоматичних асистентів Intellegent drive у новому Е-класі став таким різноманітним, що виробник поділяє їх на чотири види, що відповідають за допоміжні системи та безпеку, паркування, зв’язок, освітлення і видимість. Деякі з них більш прогресивні, ніж у «старшому» S-класі. Наприклад, активний асистент екстреного гальмування працює від 7 до 200 км/год і може допомогти водієві негайно зупинити автомобіль, якщо той недостатньо сильно тисне на педаль гальма. Крім того, новий Е-клас має інтелектуальну систему керування Drive pilot, що дуже близька до автопілота. Вона стежить за рухом у своєму ряду і підкеровує машину у разі виїзду з нього. Система має активний круїз-контроль із можливістю зупинення і початку руху (наприклад, у заторах), можливістю прискорюватися під час обгону, «прив’язатися» за автомобілем, що їде попереду, і керувати машиною без допомоги водія. В автомобілі є функція стеження за об’єктами, що перетинають перехрестя, і безліч інших, що допомагають уникнути аварії. Але якщо ДТП неминуча, автомобіль може змістити пасажира подалі від епіцентру удару або перед самим зіткненням видати особливий звук, що має убезпечити барабанні перетинки пасажирів від шокового звуку і подальшого шуму у вухах.
Вартість автомобіля з дизельним 2,0-літровим двигуном в Україні стартує від 43 тисяч євро, з дволітровим бензиновим мотором – 41 796 євро.
Фото: auto.today