Внедорожный прототип поднялся по склону вулкана на высоту 6 тысяч километров
Схили вулкану Охос-дель-Саладо в Чилі стали місцем випробувань двох позашляхових купе Porsche 911 Special Experimental Projects. Воно вважається одним із найбільш важкодоступних на планеті. Як повідомили в компанії, команді під керівництвом переможця Ле-Ману та рекордсмена Пайкс-Піку Ромена Дюма вдалося піднятися на висоту 6007 метрів. Сильно модернізовані позашляховики піднімалися доти, доки стіни льоду та снігу не зробили поступ далі неможливим.
«Я думаю, що єдиними транспортними засобами, які були вище за нас, є лише літаки!», — сказав Дюма після випробування.
Позашляхові купе 911 Special Experimental Projects побудовані на основі 911 Carrera 4S. У процесі підготовки до заїзду їм підняли двигуни, щоб захистити під час їзди бездоріжжям. При цьому віддача шестициліндрового турбованого двигуна залишилася на рівні 443 к.с.
За рахунок нових портальних осей та великих колісних дисків із зубастими позашляховими шинами розмір дорожнього просвіту збільшився до 350 мм. Для їхнього розміщення інженерам Porsche довелося дещо переробити кузов. У передній частині встановили лебідку, на днищі з’явився захист від каміння. У салоні встановили карбонові ковші з гоночними ременями та каркас безпеки.
Позашляховики отримали систему під назвою Porsche Warp-Connector. Цей пристрій утворює механічний зв’язок між усіма чотирма колесами, щоб підтримувати їхнє постійне навантаження, коли шасі піддається скручування. Для точного управління на низьких швидкостях з’явилися нижчі передавальні числа. Також позашляховики отримали блокування диференціалів, що відключаються, та вдосконалену систему електронного рульового управління.
У серію «гірський» автомобіль не піде, але вже відомо, що Porsche готує кросоверний 911. Точні терміни появи такої версії у сімейній лінійці поки не називаються.