У Китаї представлено новий рамний пікап — Changan Lantop

Новинка выйдет в обычной и внедорожной версиях

Changan Automobile Group, один із найбільших автомобілебудівних концернів Китаю, представив новий рамний пікап — Lantop. Середньорозмірна новинка побудована на основі пікапа Kaicene F70, який випускають із листопада 2019 року. У продуктової ієрархії бренду Lantop стоятиме на щабель вище базової моделі.

Всі кузовні панелі та салон у Lantop оригінальні. Передня частина кузова оформлена відповідно до нової фірмової стилістики марки. Велика решітка  радіатора окреслена масивним П-подібним хромованим кантом. Рельєфний капот увиразнено світлодіодною горизонтальною смугою денних ходових вогнів, що з’єднує двоярусну головну оптику. У салоні обіцяно комфорт на рівні легкових автомобілів преміум-класу. Але ніякої докладної інформації та навіть фото інтер’єру немає.

Передня підвіска — незалежна пружинна, як і у Kaicene F70. Ззаду застосовано нову конструкцію незалежного типу з п’ятьма важелями на кожне колесо, тоді як у «донора» на цьому місці незалежна підвіска з нерозрізним мостом.

Габаритна довжина Lantop — 5600 мм, ширина — 1930 мм, висота — 1875 мм. Розмір колісної бази — 3430 мм. Внутрішні розміри вантажної платформи — 1850 х 1595 х 500 мм.

Changan Lantop укомплектований 2,0-літровим бензиновим турбованим двигуном Blue Whale, що видає 233 к.с. та 390 Нм крутильного моменту. Працює агрегат у зв’язці з автоматичною коробкою передач та заднім або повним приводом.

Читайте також:
На відео показали, як електропікап Rivian R1T розсікає озером

Також заявлено версію Lantop Pro, підготовлену для «важкого бездоріжжя». Що мається на увазі, залишається загадкою.