ГАЗель Next превратили в довольно технологичный электромобиль, при этом не в домашней России, а в Европе. Попутно грузовой автомобиль сменил имя
Електромобілі сьогодні у впевненому темпі проникають у найнесподіваніші сегменти. От, наприклад, електрична вантажівка. Її склали на базі Газелі Next. І сталося це в Німеччині. Таке незвичайне комбо.
Тепер електромобіль називається EFA-S E35, якщо йдеться про бортову вантажівку. Є також модифікація з повноцінною дворядною кабіною E35D, вантажний фургон E35V і пасажирський мікроавтобус E35B.
Електромобілі EFA-S технічно відрізняються від тих, які на базі Next розробили безпосередньо на ГАЗі. Так, такі теж були. Ті машини були оснащені 86-сильним електромотором і передбачалися з однією із двох батарей на 100 і 150 км. Але далі партії дослідних зразків, виготовлених до 2017 року, діло не пішло.
Німецька EFA-S зуміла поставити виробництво на потік. Її електромобілі отримали електромотор потужністю 150 к.с. (730 Нм) і батарейний блок ємністю 80 кВтг, що забезпечує запас ходу 200 км.
Батарею електрична ГАЗель Некст отримала не літій-іонну, а літій-залізофосфатну. Вона має більшу щільність, кращу ефективність, надійність та безпеку. Це доволі нова технологія. Можна очікувати, що найближчим часом чимало автовиробників звернуть на неї увагу.