У Німеччині можуть заборонити Tesla Supercharger
У листопаді 2021 року Tesla запустила міжнародний пілотний проєкт «Доступ до Tesla Supercharger для сторонніх брендів». 17 серпня цього року компанія оголосила про розширення програми на Данію, Фінляндію, Німеччину, Люксембург та Швейцарію. Таким чином, пілотна програма стала доступною у 13 країнах.
Вартість 1 кВтгод для сторонніх електромобілів становить 70 євроцентів, після купівлі місячного абонементу за 12,99 євро — 55 євроцентів. Щоб скористатися Supercharger, достатньо встановити застосунок Tesla App на смартфон та зареєструвати акаунт.
Як повідомило німецьке видання Handelsblatt, ця пропозиція зацікавила власників електромобілів. Зокрема, значно зросла кількість сторонніх електромобілів у зарядному парку Hilden неподалік Дюссельдорфа з 40 «нагнітачами». Він був відкритий компаніями Fastned, Tesla та Seed & Greet ще на початку жовтня 2020 року, але проблему з терміналами виявили тільки тепер.
Місцева влада раптом помітила, що термінали Tesla не мають лічильника витрати електрики в кіловат-годинах. Річ у тім, що в електромобілях компанії інформація про процес заряджання батареї виводиться на дисплей у салоні або на екран смартфона.
Цікаво, що більшість зарядних станцій інших виробників не мають подібних лічильників, але претензії виникли тільки до Tesla. Американська компанія визнана найбільшим порушником німецького законодавства.
Щоб уникнути штрафів та можливого закриття мережі, Tesla доведеться модернізувати свої термінали. За деякими даними, у 16 містах Німеччини встановлено 314 станцій Tesla Supercharger. Більшість із них розміщені в Баварії та федеральній землі Північний Рейн-Вестфалія. Загалом у світі Tesla експлуатує понад 35 000 нагнітачів, більшість із них — у США.
Нагадаємо, що в Європі існує «місцева» зарядна мережа Ionity — спільне підприємство BMW Group, Mercedes-Benz Group, Ford Motor Company та Volkswagen Group. У листопаді 2020 року п’ятим акціонером мережі стала Hyundai Motor Group.
На кінець першого кварталу 2021 року мережа Ionity налічувала 336 зарядних станцій із трохи більш ніж 1000 терміналами. Для порівняння на той момент європейська мережа Tesla складалася з 600 станцій із 6000 терміналів. Перевага Tesla очевидна, зокрема й для конкурентів. Може, «проблема» саме в цьому.