У Європі стартував продаж оновленого Mercedes-Benz S-Class
Презентований весною на автошоу в Шанхаї, оновлений седан Mercedes-Benz S-Class буде доступний з 9-ма бензиновими і дизельними двигунами, заднім або повним приводом 4MATIC, стандартною і подовженою базою, а також у трьох варіантах виконання – Mercedes-Benz, Mercedes-AMG і Mercedes-Maybach. Найрозкішніші версії від Maybach – S 560 і S 650 – з’являться у продажу в жовтні.
Любителі дизельних машин зможуть придбати Mercedes-Benz S-Class у двох версіях S 350 d (286 к.с./600 Нм) і S 400 d (340 к.с./700 Нм). Обидва варіанти можна замовити як зі стандартною, так і з довгою базою, а також як із заднім, так і з повним приводом.
Бензинові версії S 450 і S 500 оснащені новими рядними трилітровими «шістками», змінили колишні «вісімки». У першому випадку мотор розвиває 367 к.с. і 500 Нм, у другому – 435 к.с. і 520 Нм. За рахунок застосування нових технологій у нових моторах вдалося суттєво знизити витрату палива і кількість шкідливих викидів.
Нова версія Mercedes-Benz S 560 оснащена бензиновим 4-літровим V8, який видає «на гора» 469 к.с. потужності і 700 Нм крутильного моменту. Новинка пропонується як в стандартному, так і в подовженому виконанні, з заднім або повним приводом.
Під капотом топового Mercedes-Benz S 600 перебуває 530-сильний V12, максимальний крутильний момент якого досягає 830 Нм. На сходинку вище розташовується ще одна 12-циліндрична модель Mercedes-Maybach S 650. Потужність її мотора становить 630 к.с., а максимальний крутильний момент досягає 1000 Нм.
Любителям спортивних машин адресовані два дітища тюнінгових майстрів із Аффальтербаха – подовжений повноприводний Mercedes-AMG S 63 4MATIC + і Mercedes-AMG S 65. Перший оснащується 4-літровим V8 потужністю 612 сил, максимальний момент якого становить 900 Нм. А на “шістдесят п’ятому” встановили 6-літровий V12 із двома турбінами. В результаті в його арсеналі є 630 «конячок» і 1000 Нм моменту.
Залежно від версії оновлений S-Class може бути оснащений фірмовою адаптивною підвіскою Magic Body Control, яка дає змогу забезпечити максимальний рівень комфорту на будь-яких дорогах. Для моделі систему модернізували, доповнивши новою стереокамерою, здатною працювати на швидкостях до 180 км/год. Крім того, її доповнили функцією протидії крену, яка дає змогу компенсувати поздовжній нахил до 2,65 градуса, знижуючи таким чином навантаження на пасажирів при виконанні маневрів. Адаптивна підвіска з функцією компенсації крену входить до списку базового обладнання на моделях Mercedes-Benz S 600, Mercedes-Maybach S 650 і Mercedes-AMG S 65.
Усі S-Class отримали інформаційно-розважальну систему COMAND Online нового покоління в базовій комплектації. Вона дає змогу дивитися відео на дисках Blu-ray або DVD, користуватися супутниковим TV, інтернетом, грати в ігри або слухати музику.
Для задніх пасажирів можна замовити опціонну систему розваг з індивідуальними дисплеями і високоякісними бездротовими навушниками.
Додаток COMAND Touch обзавівся набором нових функцій. Наприклад, задні пасажири можуть за допомогою смартфона запланувати подорож і відправити на бортовий комп’ютер точки інтересу (POI). Причому, для цього пасажиру не обов’язково перебувати онлайн.
З моменту свого дебюту у 2013 році нинішнє, шосте за рахунком, покоління Mercedes-Benz S-Class (W222) розійшлося по світу тиражем 300 тисяч екземплярів. А загалом компанія відправила покупцям близько 4 мільйонів седанів S-Class. В Україну оновлений S-Class прибуде у вересні.