Первая партия аккумуляторов BYD Blade доставлена на завод Tesla в Берлине
Кросовер Tesla Model Y із акумуляторним блоком BYD отримав схвалення ЄС. Відповідний дозвіл видало Управління транспортних засобів Нідерландів (RDW). Датований він 1 липня 2022 року.
Інформація про співпрацю BYD та Tesla з’явилася у серпні 2021 року. На той момент ЗМІ писали, що Tesla розпочала випробування автомобілів з батареєю Blade, а масові поставки блоків китайці розпочнуть у другому кварталі 2022 року.
Як стало відомо, перші партії акумуляторів BYD Blade вже доставлені на Tesla Gigafactory у Берліні, де збирають Model Y. Таким чином кросовер стане першою «німецькою» моделлю з новою батареєю. Відомо, що кросовер з батареями BYD отримав позначку Type 005 та внутрішньозаводський індекс Y7CR. Ємність літій-залізо-фосфатного акумуляторного блоку становитиме 55 кВтгод. Запас ходу кросовера — 440 км, споряджена маса — 2087 кг.
Зі слів представника шанхайської фабрики Tesla, у короткостроковій перспективі використовувати батареї BYD Blade підприємство не планує. Основними постачальниками батарей для Tesla наразі є LG Energy, Solution, Panasonic та CALT. У 2021 році Tesla стала найбільшим клієнтом CALT, закупивши батарей на суму 1,9 млрд доларів.
Акумулятори, виготовлені на заводі Tesla Gigafactory у Техасі, спершу встановлюватимуть на кросовери Model Y для північноамериканського ринку. На китайський, європейський та інші ринки електромобілі із власними блоками Tesla почне відправляти лише після того, як задовольнить попит американців.
У квітні цього року частка внутрішнього ринку акумуляторних батарей BYD у Китаї зросла до 32,18%, але компанія планує розширюватись. У червні з’явилася інформація, що BYD придбає шість літієвих копалень у Африці. Це дасть змогу задовольнити потреби компанії протягом наступних десяти років. Також BYD постачатиме свої блоки китайським виробникам електромобілів Nio та Xiaomi.