Преемник Citroen C6 выйдет на рынок в конце 2021 года и сможет составить конкуренцию премиум-седанам Audi и BMW
Citroen готує першу за вісім років глобальну модель у кузові седан. Новинка, яку позиціонують як наступника седана Citroen C6, буде націлена передусім на ринок Китаю, але надалі з’явиться і в інших країнах. Про це в інтерв’ю виданню Autocar розповів генеральний директор Citroen Вінсент Кобе.
Новий седан стане серійною версією концепту Cxperience, представленого в 2016 році. Про новинку наразі відомо не так багато. Новий флагман отримає платформу EMP2, таку ж як Peugeot 508 і DS9. За словами Кобе, спочатку седан вийде на ринок з ДВЗ, трохи пізніше у нього з’явиться електрична версія. За чутками, новий бізнес-седан може отримати гібридну силову установку, що передбачає 1.6-літровий турбодвигун, тягову батарею на 11.9 кіловат-годин і електродвигун. При цьому загальна потужність становитиме 225 “коней”, а пробіг без підключення ДВЗ – 60 км.
Але основна “фішка” виробника — підвіска Progressive Hydraulic Cushion, яку в компанії називають «чарівним ефектом килима-літака». Їздові акценти змістять у бік плавності та комфорту. Стосовно оздоблення салону, то, за словами Вінсента Кобе, новинка зможе стати конкурентом бізнес-седанам Audi і BMW. Він також зазначив, що салон Citroen C6 2021 стане «демонстрацією можливостей Citroen на найвищому рівні».
Однак, дизайнерам належить неабияк попітніти, адже перед ними стоїть нелегке завдання – новинка має сподобатися світовій аудиторії та китайському ринку. Седан із великою кількістю хромованих деталей і невеликою оптикою навряд чи буде популярним у європейців. Це означає, що стилістам слід адаптувати модель під вимоги різних ринків.
Про вартість нового бізнес-седана Кобе нічого не сказав, але дав зрозуміти, що він стане найдорожчим у лінійці автовиробника.