X

Універсали Mercedes-Benz E-Class приїдуть у Париж

На автошоу в Париже состоится мировой дебют универсала E-Class, а также «заряженной» версии Mercedes-AMG E 43 4Matic.

Головною перевагою автомобілів із кузовом універсал є їхня місткість. Не став винятком новий представник сімейства Mercedes-Benz E-Class. Він отримав значний багажний відсік, об’єм якого може досягати від 640 до 1820 літрів.

Порівняно з попередником новинка має спортивніший вигляд, просторий і комфортабельний салон. Роздільні задні крісла (40/20/40) мають можливість зміни нахилу спинок. А як опцію можна замовити третій ряд сидінь.

Спочатку покупцям E-Class Estate буде запропоновано дві бензинових чотирициліндрових версії – E 200 (184 к.с.) і E 250 (211 к.с.), а також дизельну модифікацію E 220 d (194 к.с.) із новим 4-циліндровим мотором. У четвертому кварталі нинішнього року до них додадуться дизельні версії E 200 d (150 к.с.), а також шестициліндрова E 350 d. Крім того, автомобіль отримає повнопривідну версію E 400 4Matic із шестициліндровим бензиновим двигуном потужністю 333 к.с. Всі моделі оснащуватимуть 9-ступінчастою автоматичною трансмісією 9G-Tronic.

Mercedes-AMG E 43 4Matic Estate

Для шанувальників продукції тюнінгового підрозділу AMG підготували версію Mercedes-AMG E 43 4Matic Estate. «Заряджений» універсал отримає у своє розпорядження 401-сильний 3-літровий V6 з двома турбінами. 9-ступінчастий «автомат» для версії від AMG відрізняється покращеною швидкодією.

Крім того, універсал отримає перенастроювальну повнопривідну трансмісію AMG Performance 4Matic і спортивну підвіску. Автомобіль також дебютує в рамках автошоу в Парижі, а у дилерів очікується наприкінці року.

E-Class: на сторожі безпеки

Новинка успадкувала від седана весь спектр систем безпеки та комфорту. Зокрема, універсал має в базовому оснащенні систему Active Brake Assist, що попереджає про небезпеку фронтального зіткнення з функцією автоматичного гальмування. Крім контролю за машинами попереду, система здатна визначати пішоходів, що рухаються в небезпечній близькості від машини.

Об’єм багажного відділення залежно від положення задніх сидінь варіюється від 640 до 1820 літрів.

Ще однією приємною опцією стала система Drive Pilot. Вона дає можливість не тільки підтримувати безпечну дистанцію до автомобіля попереду, а й рухатися з ним із однаковою швидкістю (до 210 км/год).

До кінця року сімейство універсалів буде розширено до семи модифікацій, разом із версією від AMG.

Уперше для моделі пропонується система Remote Parking Pilot. Вона дає змогу дистанційно керувати автомобілем на тісних парковках або під час виїзду/заїзду в гараж за допомогою програми на смартфоні.

Для новинки пропонується широкий список опцій, зокрема панорамний дах.

50 років у строю

Перший універсал Mercedes-Benz дебютував у серпні 1966 року. У створенні автомобіля брала участь бельгійська компанія IMA. Основою для моделі з універсальним кузовом стали Mercedes-Benz 200 D і Mercedes-Benz 230 S.

У створенні універсала Mercedes-Benz брала участь бельгійська компанія IMA.

Незважаючи на низку інновацій, серед яких були роздільна спинка заднього ряду сидінь, саморегулююча задня підвіска і опціональний третій ряд крісел, автомобіль не знайшов належного відгуку в покупців. За чотири роки вдалося реалізувати 2754 універсали. Низький попит на довгий час відклала поява подібних версій у модельній гаммі компанії.

До ідеї випуску універсалів компанія повернулася через 10 років. У квітні 1978 року на заводі в Бремені почалося виробництво Mercedes-Benz Estate сімейства W123. З цього моменту розпочалася довга і успішна історія універсалів марки.

На сьогодні було реалізовано більше мільйона машин, що дістали в Німеччині позначення «T-Modell».