На автошоу в Париже состоится мировой дебют универсала E-Class, а также «заряженной» версии Mercedes-AMG E 43 4Matic.
Порівняно з попередником новинка має спортивніший вигляд, просторий і комфортабельний салон. Роздільні задні крісла (40/20/40) мають можливість зміни нахилу спинок. А як опцію можна замовити третій ряд сидінь.
Спочатку покупцям E-Class Estate буде запропоновано дві бензинових чотирициліндрових версії – E 200 (184 к.с.) і E 250 (211 к.с.), а також дизельну модифікацію E 220 d (194 к.с.) із новим 4-циліндровим мотором. У четвертому кварталі нинішнього року до них додадуться дизельні версії E 200 d (150 к.с.), а також шестициліндрова E 350 d. Крім того, автомобіль отримає повнопривідну версію E 400 4Matic із шестициліндровим бензиновим двигуном потужністю 333 к.с. Всі моделі оснащуватимуть 9-ступінчастою автоматичною трансмісією 9G-Tronic.
Mercedes-AMG E 43 4Matic Estate
Для шанувальників продукції тюнінгового підрозділу AMG підготували версію Mercedes-AMG E 43 4Matic Estate. «Заряджений» універсал отримає у своє розпорядження 401-сильний 3-літровий V6 з двома турбінами. 9-ступінчастий «автомат» для версії від AMG відрізняється покращеною швидкодією.
Крім того, універсал отримає перенастроювальну повнопривідну трансмісію AMG Performance 4Matic і спортивну підвіску. Автомобіль також дебютує в рамках автошоу в Парижі, а у дилерів очікується наприкінці року.
E-Class: на сторожі безпеки
Новинка успадкувала від седана весь спектр систем безпеки та комфорту. Зокрема, універсал має в базовому оснащенні систему Active Brake Assist, що попереджає про небезпеку фронтального зіткнення з функцією автоматичного гальмування. Крім контролю за машинами попереду, система здатна визначати пішоходів, що рухаються в небезпечній близькості від машини.
Ще однією приємною опцією стала система Drive Pilot. Вона дає можливість не тільки підтримувати безпечну дистанцію до автомобіля попереду, а й рухатися з ним із однаковою швидкістю (до 210 км/год).
Уперше для моделі пропонується система Remote Parking Pilot. Вона дає змогу дистанційно керувати автомобілем на тісних парковках або під час виїзду/заїзду в гараж за допомогою програми на смартфоні.
50 років у строю
Перший універсал Mercedes-Benz дебютував у серпні 1966 року. У створенні автомобіля брала участь бельгійська компанія IMA. Основою для моделі з універсальним кузовом стали Mercedes-Benz 200 D і Mercedes-Benz 230 S.
Незважаючи на низку інновацій, серед яких були роздільна спинка заднього ряду сидінь, саморегулююча задня підвіска і опціональний третій ряд крісел, автомобіль не знайшов належного відгуку в покупців. За чотири роки вдалося реалізувати 2754 універсали. Низький попит на довгий час відклала поява подібних версій у модельній гаммі компанії.
До ідеї випуску універсалів компанія повернулася через 10 років. У квітні 1978 року на заводі в Бремені почалося виробництво Mercedes-Benz Estate сімейства W123. З цього моменту розпочалася довга і успішна історія універсалів марки.