У Вінниці вийшов на випробування новітній тролейбус VinLine, побудований в кооперації з компанією “Політехносервіс”. Відмітною його особливістю являється кузов. Тут він вже не від “МAЗу”, а турецької марки Akia.
Нова машина витрачає на 30% менше електроенергії, ніж старі ЗІУ і має режим автономного ходу до 20 км. Тут встановлена сучасна система кондиціонування, у тому числі і для батарей. До кінця року планується виготовити ще чотири такі тролейбуси.
Те, що наші тролейбусобудівники знайшли альтернативу білоруським кузовам – це добре. Ось тільки незрозумілий вибір турецького виробника Akia Hess Otomotive, яка є дочірнім підприємством Akia Hess з Ірану. Правильніше було б розмістити замовлення на українських підприємствах – таких як чернігівський “Еталон” або львівський “Електрон”.