Настоящих внедорожников в современном автомобильном мире осталось немного. И Toyota Land Cruiser Prado – один из них.
За багато десятиліть виробництва Toyota Land Cruiser Prado зумів увібрати в себе найкращі, актуальні на ринку риси та якості, які мають бути притаманні такому автомобілю.
Навіть дивлячись на нього, розумієш, що це серйозна техніка. Під високо посадженим кузовом (а кліренс тут 215 мм) ховається рамна конструкція, а простий і строгий дизайн екстер’єру свідчить про сильний характер. До речі, в ході оновлення моделі в 2017 році саме зовнішність зазнала найбільших змін.
У салоні Toyota Land Cruiser Prado вони в цілому косметичні. Але все тут фундаментальне і практичне. Сенсорний екран мультимедіа тепер 8-дюймовий, клімат-контроль позбувся «крутилок», а налаштування трансмісії регулюються шайбою, а не клавішами. Також трохи оновилося кермо.
Під рівним капотом з виштамповками може ховатися або один з бензинових, або дизельний силовий агрегат. І в тестовому LC Prado був саме такий мотор – об’ємом 2,8 л і потужністю 177 к.с. У парі з ним працює 6-ступінчастий автомат.
Звичайно, в місті такий позашляховик – не спринтер, та й «довге» кермо змушує їздити розмірено. Зате для бездоріжжя є повний набір: постійний повний привід, знижена передача, блокування центрального і заднього диференціалів, Crawl Control для підтримки постійної повільної швидкості поза дорогами і система Multi-Terrain Select, що має кілька режимів руху (вибоїни, бруд і пісок, великі камені, камені і грязь) і керує всіма допоміжними системами.
На мій погляд, Toyota Land Cruiser Prado – це не просто культовий автомобіль. Адже він здатний запропонувати максимальний комфорт навіть на сильному бездоріжжі. Рамна конструкція і витривала підвіска дозволяють позашляховику їхати за містом з такою ж швидкістю, що і легковику – по місту. До того ж, «залізо» посилене електронними асистентами, які в буквальному сенсі можуть взяти майже все керування автомобілем на себе.