X

Учасник конкурсу Автомобіль 2019 року в Україні: Toyota Land Cruiser Prado

Настоящих внедорожников в современном автомобильном мире осталось немного. И Toyota Land Cruiser Prado – один из них.

За багато десятиліть виробництва Toyota Land Cruiser Prado зумів увібрати в себе найкращі, актуальні на ринку риси та якості, які мають бути притаманні такому автомобілю.

Читайте також:
Toyota Land Cruiser Prado покоряет пески SUV&Sand 2018

Навіть дивлячись на нього, розумієш, що це серйозна техніка. Під високо посадженим кузовом (а кліренс тут 215 мм) ховається рамна конструкція, а простий і строгий дизайн екстер’єру свідчить про сильний характер. До речі, в ході оновлення моделі в 2017 році саме зовнішність зазнала найбільших змін.

У салоні Toyota Land Cruiser Prado вони в цілому косметичні. Але все тут фундаментальне і практичне. Сенсорний екран мультимедіа тепер 8-дюймовий, клімат-контроль позбувся «крутилок», а налаштування трансмісії регулюються шайбою, а не клавішами. Також трохи оновилося кермо.

Під рівним капотом з виштамповками може ховатися або один з бензинових, або дизельний силовий агрегат. І в тестовому LC Prado був саме такий мотор – об’ємом 2,8 л і потужністю 177 к.с. У парі з ним працює 6-ступінчастий автомат.

Звичайно, в місті такий позашляховик – не спринтер, та й «довге» кермо змушує їздити розмірено. Зате для бездоріжжя є повний набір: постійний повний привід, знижена передача, блокування центрального і заднього диференціалів, Crawl Control для підтримки постійної повільної швидкості поза дорогами і система Multi-Terrain Select, що має кілька режимів руху (вибоїни, бруд і пісок, великі камені, камені і грязь) і керує всіма допоміжними системами.

Читайте також:
Тест-драйв нового Toyota LC Prado и проверка боем на бездорожье

На мій погляд, Toyota Land Cruiser Prado – це не просто культовий автомобіль. Адже він здатний запропонувати максимальний комфорт навіть на сильному бездоріжжі. Рамна конструкція і витривала підвіска дозволяють позашляховику їхати за містом з такою ж швидкістю, що і легковику – по місту. До того ж, «залізо» посилене електронними асистентами, які в буквальному сенсі можуть взяти майже все керування автомобілем на себе.