Учасник конкурсу Автомобіль 2019 року в Україні: Mitsubishi Eclipse Cross
Фанати стрітрейсингу і перших частин франшизи «Форсаж» уже виросли, мають сім’ї й замість непрактичної «дводверки» цілком готові із задоволенням пересісти в новий Eclipse із приставкою Cross.
Маючи довжину 4405 мм, Eclipse Cross посів нішу між кросоверами ASX і Outlander, помітно вирізняючись на тлі побратимів більш спортивним дизайном. Особливо ефектно виглядає оформлення стоп-сигналів, які наче імітують додатковий спойлер.
У динамічному стилі виконано і салон. В інтер’єрі знайшлося місце для 7-дюймового екрана мультимедійної системи, функціями якої можна керувати з тачпада на центральній консолі. Крім цього, монітор показує картинку з камер огляду на 360 градусів, а також може синхронізуватися зі смартфонами за допомогою інтерфейсів Android Auto і Apple CarPlay.
На задньому ряду сидінь, який легко трансформується, можна не лише відрегулювати кут нахилу спинки, а й посунути все крісло (в межах 200 мм), щоб збільшити об’єм багажника або додати простору для ніг пасажирів.
Як і годиться моделі зі спортивним духом, Eclipse Cross приводиться в рух мотором із турбонаддувом. Ефективно реалізувати весь потенціал 150-сильного двигуна дозволяє CVT-варіатор з вісьмома віртуальними передачами. Підключення задньої осі автоматичне, і керує ним електроніка. Водієві залишається вибирати один з трьох режимів. На дорозі за містом Eclipse Cross порадує енергоємною підвіскою, яка дозволяє їхати впевнено.
Мені сподобався новий турбований бензиновий двигун – кросовер не важкий, і мені його цілком вистачає. Він навіть провокує до активної їзди. Мені здається, в ньому є гени від купе Eclipse! Так, дизайн вийшов екстравагантним і суперечливим. Але стосовно їздових характеристик, зокрема поза дорогами, це дуже цікавий автомобіль. І я вважаю, наразі це – найцікавіша модель з тих, які є в лінійці компанії Mitsubishi.