Новый купеобразный лифтбек Volkswagen Arteon 2017 стал доступен в автосалонах украинских дилеров Volkswagen. Причем не только в шоу-румах, но и для тестов.
Перші зразки Фольксваген Артеон 2017 у кількох комплектаціях вже можна помацати і навіть зробити тест-драйв.
Так, журналісти «Автоцентру» побачили біля салону київського дилера «Порше Захід Київ» одразу два Arteon – в білому і чорному кольорах. Як виявилося, вони представлені в різних конфігураціях. Білий – у середній версії Elegance (існує ще базова, але її в Україну не привезли). Чорний – в найдорожчій R-Line. Цікаво, що версії «Артеона» відрізняються не тільки наявністю обладнання, а й можливістю вибору кольорів кузова – у R-Line їх більше.
Новий Артеон приваблює передусім передньою оптикою, лінії якої плавно переходять у решітку радіатора. Крім того, вражає корма, яка розширюється в районі багажника, що надає моделі солідності і впевненості. У моделі кузов ліфтбек, тобто кришка багажника відчиняється разом зі склом, відкриваючи доступ до величезного багажного відсіка. Цікаво, що під підлогою багажника встановлено повнорозмірну «запаску».
Задні дверцята багажного відсіку можуть ховатися як кнопкою, так і помахом ноги під бампером. А зачинятися – також кнопкою на торці або автоматично, після того, як власник із міткою-ключем відійде від машини на кілька метрів.
Усі модифікації Фольксваген Артеон комплектуються 2,0-літровим бензиновим двигуном потужністю 280 к.с. і 7-ступінчастою роботизованою коробкою передач із «мокрим» зчепленням. Цей силовий агрегат дає змогу купеподібному ліфтбеку розганятися до першої сотні лише за 5,6 секунди, а до 80 км/год – всього за 3,7 секунди. При цьому максимальна швидкість обмежена 250 км/год.
Журналіст «Автоцентру» протестував новий Volkswagen Arteon 2017 одним із перших в Україні. Одразу вразила велика кількість налаштувань режимів профілів їзди. Крім традиційних комфортної, спортивної, нормальної, екологічної та спортивної, існує індивідуальний режим. У ньому, наприклад, змінювати жорсткість підвіски можна спеціальним повзунком, який дає змогу змінювати цей параметр до нюансів, які навіть відчути складно. Режими налаштовуються за допомогою величезного центрального дисплея в центрі торпедо, який підтримує керування жестами.
Максимальну динаміку вдалося відчути в мануальному режимі, перемикаючи передачі маленькими, але дуже зручними підрульовими пелюстками.
Незважаючи на купеподібний силует, в салоні Артеона просторо і затишно навіть без панорамного даху. А сідати на заднє сидіння, незважаючи на сильно завалену стійку, людині зі зростом 180 см не складно. Головою не чіпляєшся. Приємно, що у нового Артеона скло без рамок. Ця риса ще більше надає йому схожості зі спорткаром.
Вартість нового Volkswagen Arteon починається від 51 тис. дол. за комерційним курсом імпортера. Офіційна презентація моделі дилером «Порше Захід Київ» відбудеться 5 серпня 2017 року.