Ценник электрического кроссовера с запасом хода 770 км стартует от 29 520 долларов
Китайська GAC Motor вивела на ринок третю модель суббренду Hyper — електричний кросовер GAC Aion Hyper HT. Основними його конкурентами називають Tesla Model Y, Xpeng G6 та IM LS6. Зацікавити клієнтів планують запасом ходу 770 км, привабливою зовнішністю та стартовим цінником у 29 520 доларів. Покупці зможуть обирати з чотирьох версій та шести комплектацій.
GAC Aion Hyper HT побудований на електричній архітектурі третього покоління AEP3.0. Основні її переваги — гнучкі варіанти трансмісії, низький центр ваги та модернізована конструкція кузова. Габарити моделі — 4935 х 1920 х 1700 мм при колісній базі 2935 мм.
Екстер’єр кросовер розроблений відповідно до фірмової мови дизайну бренду. У нього гладкий чотиридверний кузов із купеподібним дахом. Задні пасажирські двері — типу «крила чайки», але доступні вони лише у двох більш дорогих комплектаціях.
У салоні — овальне триспицеве кермо, тонка РК-панель приладів та плаваючий 14,6-дюймовий екран, що працює під керуванням операційної системи GAC ADiGO 5.0. На центральному тунелі дві бездротові зарядки потужністю 50 Вт та закритий відсік для «дрібничок». У стандартній комплектації заявлено аудіосистему Dolby Atmos із 22 динаміками. У топовій комплектації інтер’єр оздоблений шкірою Nappa, передні сидіння з функцією 10-точкового масажу, задні — з підігрівом. Для решти п’яти комплектацій такий набір доступний за доплату у 1655 доларів.
Як уже згадувалося, GAC Aion Hyper HT доступний у чотирьох версіях. Усі вони задньопривідні. Дві укомплектовані 245-сильною (355 Нм) силовою установкою та літій-залізо-фосфатним акумуляторним блоком ємністю 70 та 72,7 кВт•год. Запас ходу — 550 та 600 км у китайському вимірювальному циклі CLTC відповідно. Час прискорення від 0 до 100 км/с в обох випадках — 6,8 секунди.
Дві дорожчі версії використовують силовий агрегат на 340 к.с. (430 Нм) та нікель-марганець-кобальтовий блок на 80 та 90 кВт•год. Запас ходу — 670 та 770 км відповідно. Кросовер з батареєю на 80 кВт•год прискорюється до «сотні» за 5,2 секунди, на 93 кВт•год — за 6,2 секунди.
Hyper HT з батареєю на 70 кВт•год підтримує технологію заміни акумулятора, з блоками на 80 та 93 кВт•год — швидкісну високовольтну зарядку.
У Китаї кросовер коштує від 29520 до 45520 доларів залежно від версії. Інформації про доступність GAC Aion Hyper HT на інших ринках немає.