Кроссовер и седан получили по результатам краш-тестов всего две звезды из пяти
Однією з найавторитетніших організацій, які займаються перевіркою активної та пасивної безпеки автомобілів, є європейське агентство Euro NCAP. Воно проводить краш-тести, на підставі яких і виставляються бали. Цього разу фахівці організації перевірили нове покоління кросовера Dacia Sandero Stepway, який дебютував восени 2020 року. Новий Logan теж розбили.
Незважаючи на те, що бюджетні машини змінили платформу і обзавелися розширеним пакетом систем безпеки, показати хороші результати їм не вдалося. Оцінювали авто в шести категоріях: безпека водія і пасажирів, захист пішоходів, бічне і фронтальне перекриття, стійкість до перевороту, міцність даху і ухилення від лобового зіткнення. За підсумками цих випробувань кросовер Сандеро Степвей і седан Логан отримали всього дві зірки з п’яти можливих.
Безпеку дітей і дорослих пасажирів оцінили в 70 і 72%. Через доволі мізерне оснащення системами безпеки і не зовсім коректної їхньої роботи, в категорії захист пішоходів автомобілі набрали 41%. Електронний асистент не здатний повноцінно розрізняти пішоходів і велосипедистів, що може призвести до ДТП. Реакцію систем в екстрених ситуаціях оцінили в 42%. У моделях відсутня система утримання в смузі руху, а технологія аварійного гальмування виявилася доволі примітивною.
Такі результати більшою мірою пов’язані з тим, що тепер Euro NCAP оцінює роботу електронних асистентів активної безпеки, які практично недоступні дешевим автомобілям. Ранні покоління моделей справлялися з краш-тестами краще і отримували більші оцінки — можете порівняти вище.