Недавно семейство Fiat 500 в Украине пополнилось очень интересной модификацией – 500 Х. И мы с удовольствием проводим тест-драйв ее «внедорожной» версии Cross. Хотите узнать, почему я взял это слово в кавычки?
Нову модифікацію «п’ятисотки» в Україні пропонують у двох варіантах – так званому міському (City) і позашляховому (Cross). В останньому випадку Fiat 500 X має більш мужній вигляд за рахунок позашляхового обвісу, а от повний привід для нього зовсім не обов’язковий.
Приміром, автомобіль, що перебуває у нас на тест-драйві у виконанні Cross HIGH, все ж обладнаний переднім приводом, 140-сильним бензиновим турбомотором 1.4 Mair і 6-швидкісною роботизованою трансмісією. Саме тому в нашому випадку Fiat 500 X Cross є псевдопозашляховиком.
Версія з повним приводом в технічному сенсі може навіть цікавіша – у неї збільшений кліренс, двигун розвиває вже 170 к.с., передачі перемикає 9-ступінчастий автомат. У такої машини вища прохідність, динаміка та максимальна швидкість. Проте більше витрата пального і вартість, а також недоступні деякі опції.
А от досліджуваний Fiat 500 X Cross має не монохромний, а кольоровий 3,5-дюймовий TFT-екран на щитку приладів, не 5, а 6,5-дюймову кольорову сенсорну панель у центрі щитка приладів, навігаційну систему, додатковий порт USB, задні дверні панелі з м’якою оббивкою і 18-дюймові колісні диски. А як опцію можна замовити оббивку сидінь з чорної перфорованої шкіри з червоними вставками.
Загалом, лізти на бездоріжжя на такій машині ми не стали, а от які відчуття вона залишила від їзди асфальтом, ми найближчим часом і розповімо.