Тираж специальной версии стоимостью 345 000 долларов ограничен 17 единицами
Цього року Тиждень автомобільної моди в Монтереї традиційно порадував відвідувачів цілим рядом ексклюзивних новинок. Одна з них — спеціальне видання кросовера Range Rover 2023 модельного року. Новинка з цінником 345 000 доларів та тиражем 17 одиниць призначена для ринку Північної Америки.
Версія Range Rover Carmel Edition розроблена підрозділом персоналізації SV Bespoke. Від базової моделі, представленої наприкінці 2021 року, вона відрізняється ексклюзивним дизайном інтер’єру та інтер’єру. Кузов кросовера пофарбований у відтінок Satin Bronze. Вставки такого ж кольору є на оригінальних 23,0-дюймових колісних дисках Diamond Turned з оздобленням Sark Grey Gloss.
За основу Carmel Edition було взято довгобазний Range Rover, що дозволило запропонувати просторий салон із посадковою формулою 2х2. Передні сидіння оздоблені аніліновою шкірою кольору Liberty Blue (синя свобода), задні — відтінку Caraway (кмин). Також кросоверу дісталися фірмові накладки на дверні пороги SV Bespoke. Салон прикрашений вишивкою з назвою спеціального видання та декорований елементами у кольорі Satin White. У розпорядженні пасажирів другого ряду столик й підсклянники з електроприводом, холодильник та набір скляного посуду Dartington Crystal з гравіюванням SV.
Технічно Range Rover Carmel Edition нічим не відрізняється від базової моделі. Під капотом особливого кросовера стандартний Twin-Turbo V8 робочим об’ємом 4,4 літри. Віддача агрегату — 530 к.с. та 749 Нм крутного моменту.
Цінник Range Rover Carmel Edition — 345 000 доларів без урахування 1475 доларів за доставку. Як повідомляється, компанія сама обере щасливчиків, які зможуть придбати автомобіль. Це перший випадок, коли Land Rover пропонує спеціальне видання виключно гостям Range Rover House, домашньої бази автовиробника на Тижні автомобільної моди в Монтереї.
Разом з автомобілем власники Carmel Edition отримають дві кастомні клубні карти від Titleist Performance Institute та два повні клубні набори. Частину виручки від продажу кожного з 17 кросоверів компанія пожертвує Національному морському заповіднику Монтерей-Бей. Терміни доставки автомобілів власникам не уточнюються.