Тисяча на тиждень: Tesla відзвітувала про успіхи Gigafactory в Берліні
Про будівництво першого заводу Tesla в Європі глава компанії Ілон Маск оголосив у листопаді 2019 року. Роботи з підготовки майданчика в Бранденбурзі, за 35 км від Берліна, почалися на початку 2020 року. Але були зустрінуті протестами місцевих жителів і екоактивістів.
Завершити будівництво заводу, відомого як Giga Berlin вдалося тільки до жовтня 2021 року. Хоча спочатку він повинен був запрацювати за кілька місяців до цього, в липні. Через бюрократичну тяганину і суди з екологами офіційно конвеєр запустили тільки в березні 2022 року. Поки що Gigafactory в Берліні випускає тільки одну модель — електричний кросовер Model Y.
Досягти віхи в 1000 автомобілів на тиждень планували вже в квітні. Але через проблеми з логістикою, наростити виробництво вдалося тільки зараз. За деякими даними, в квітні на заводі в Бранденбурзі збирали трохи більше 350 електромобілів. Основним “вузьким” місцем був фарбувальний цех. Якщо компанії вдасться хоча б зберегти темпи виробництва, то до кінця року Giga Berlin випустить 50 000 автомобілів. Для порівняння, це в 10 разів менше проєктних можливостей.
Паралельно з Gigafactory Berlin компанія намагається наростити темпи виробництва на новому заводі в Техасі. Берлінський майданчик вже зараз працює краще, ніж Gigafactory Texas. Причина в тому, що завод у Техасі комплектує свої автомобілі новими акумуляторними блоками типу 4680. “Німецький” Tesla Model Y використовує старі клітини 2170. На комірки 4680 планують перейти пізніше, коли наростять виробництво.