Старт продаж бюджетной новинки ожидается до конца 2023 года
Toyota представила хетчбек Agya другого покоління та його «малазійську» версію Perodua Axia. Обидві моделі побудовані на модульній DNGA-A та повністю уніфіковані за технікою. Відмінності помітні лише у зовнішності: Agya виглядає агресивніше, а Perodua — більш нейтрально. Досягнуто цієї різниці за рахунок різних бамперів та оптики. Крім того, у Agya з’явилася GR-версія зі спортивним обважуванням та 15-дюймовими колісними дисками. Базова модель має диски 14-дюймів.
Зі зміною поколінь Perodua Axia додав довжину 115 мм і 45 мм у ширину. Й при цьому став на 15 мм нижчим та на 20 мм ближчим до землі. Тепер габарити моделі становлять 3760 х 1665 х 1495 мм. Розмір дорожнього просвіту — 150 мм. Колісна база — 2525 мм (+70 мм). Габарити нового Toyota Agya не уточнюються.
Зазначається, що салон Axia/Agya незвичайно просторий для субкомпактного класу. Відстань між спинками сидінь переднього та заднього ряду складає 910 мм, що порівняно із сімейними седанами.
Toyota Agya укомплектований 1,2-літровим бензиновим двигуном віддачею 88 к.с. та 112 Нм крутного моменту. Коробка — безступінчастий варіатор. Привід — передній.
Новий Perodua Axia запропонують із 1,0-літровим бензиновим мотором потужністю 67 к.с. та максимальним крутним моментом 91 Нм. Агрегат пов’язаний із тим самим варіатором та переднім приводом.
Виробництво нового Toyota Agya налагодять на заводі компанії ASTRA, партнера японської марки в Індонезії. Perodua Axia випускатимуть у Малайзії на потужностях Perodua. Toyota володіє 25% акцій малайзійської компанії.
Цінник обох моделей стартує від 9-9,5 тисяч доларів.