Toyota представила заряджену версію пікапа Hilux GR Sport
Пікап Toyota Hilux вийшов на ринок у 1968 році й уже встиг змінити вісім поколінь. Але до цього моменту він так і не мав по-справжньому екстремальної версії, здатної конкурувати з Ford Ranger Raptor. Першу спробу побудувати подібний пікап п’ять років тому зробило австралійське відділення компанії, але обсяг доробок виявився надто малим. Нинішній «заряджений» Hilux також призначений для Австралії. Побудований він на основі серійної версії Hilux GR Sport, яка дебютувала в Японії півтора року тому.
Від базової моделі «австралійський» пікап відрізняється ходовою частиною, аналогічною тій, що використовує локальна версія Toyota Hilux Rogue, представлена у вересні 2022 року. Спереду застосовані нові важелі підвіски та жорсткіші пружини, ззаду — посилений міст. У результаті передня колія збільшена на 140 мм, задня — на 155 мм. Також збільшено дорожній просвіт, але точної цифри немає. Штатні задні барабанні гальна замінені дисковими. Тоді як попереду залишилися стандартні чотирипоршневі механізми із фіксованими скобами.
Під капотом — модернізована версія 2,8-літрового «дизеля» з новими турбокомпресорами та системою упорскування. В результаті віддача двигуна зросла зі стандартних для базової моделі 204 к.с. та 500 Нм крутного моменту до 224 к.с. та 550 Нм. Працює агрегат із перенастроєною 6-ступінчастою автоматичною коробкою передач, у якої блокування гідротрансформатора включається раніше, ніж у стандартного пікапа.
Зовні «австралійський» Toyota Hilux GR Sport відрізняється дизайном переднього бампера та решітки радіатора, додатковим захистом днища, буксирувальними петлями під заднім бампером та розширеними колісними арками. Стандартні 17,0-дюймові колісні диски «взуті» у позашляхові шини. У салоні — металеві накладки на педалях, червоні ремені безпеки та спортивний декор.
В Австралії продажі «заряджених» пікапів розпочнуться навесні 2023 року. Новинка буде доступна лише із дворядною кабіною. Орієнтовний цінник — 56 тисяч доларів США.