Японский концерн рассекретил очередную новинку, которая займет далеко не последнее место в линейке производителя
Toyota вже показала зовнішність нового компактного кросовера і поділилася його фотографіями. Щодо імені, його так і не озвучили. Якщо вірити фото, то новинка називатиметься Yaris Cross. Вже відомо, що з однойменним хетчбеком у нього багато спільного, наприклад платформа і гібридна силова установка. Остання побудована за прикладом тих, які Toyota зараз використовує в C-HR і RAV4, за винятком компактнішого бензинового мотора.
1.5-літрову “трійку” оптимізували заради підвищення теплового ККД. За даними розробників, він досягає 40 відсотків. Сукупна потужність силової установки – 116 к.с. Крім того, новинці обіцяють систему повного приводу. Здебільшого компактний кросовер обмежуватиметься переднім приводом, задні колеса підключають “за потребою”. Наприклад, під час розгону або на складних поверхнях (піску, снігу).
Toyota Yaris Cross побудована на тій самій платформі TNGA-B, що хетчбек Yaris. Щоправда, новинка виявилася трохи більшою. Сам виробник стверджує, що йому вдалося побудувати оптимальний кросовер для міста – моторний і просторий. “Фішкою” салону в Toyota називають задній диван зі спинкою, що складається в пропорції 40:20:40. Його розробники вважають практично революційним рішенням. Компактно перевозити вантажі в багажнику дасть змогу органайзер зі спеціальними ременями для кріплення.
Дизайн нового компактного кросовера створювали спільними зусиллями стилістів японської та європейської студій Toyota. Пріоритет – орієнтація на європейського клієнта. При цьому глава французького центру стилю Ленс Скотт запевняє, що в цьому сегменті купуючи автомобіль, передусім звертають увагу на його зовнішність. І у Toyota Yaris Cross вона вельми вражаюча. При цьому однієї лише зовнішньої картинки мало, покупці цінують ще й практичність. І те, і інше, за його словами, дизайнери і поєднали в новоспеченій новинці.
Виробництво Yaris Cross налагодять на заводі виробника у Валансьєні, Франція. Поки що мова йде про випуск до 150 тисяч автомобілів на рік, і це тільки для Європи. Ціни наразі не називають.