X

Toyota Land Cruiser Prado отримала суперника від виробника автобусів

Второе поколение Isuzu MU-X стало заметно комфортнее и надежнее

Незважаючи на те, що зовнішність Isuzu MU-X була відома до прем’єри, технічну сторону тримали в таємниці. В основі новинки — рама спорідненого пікапа D-Max третього покоління. Незважаючи на всі доводи і здогадки, новий позашляховик Ісузу так і не обзавівся незалежною задньою підвіскою. Місце ресор зайняли пружини. Це помітно поліпшило плавність ходу порівняно з “донорським” пікапом.

Довжина позашляховика — 4855 мм, колісна база дорівнює 2855 мм. Розмір дорожнього просвіту задньопривідної модифікації — 230 мм, повнопривідної — 235 мм.

Зовні немає сенсу порівнювати рамний позашляховик Isuzu MU-X і пікап D-Max, чого не скажеш про салон. Відчутна відмінність — оснащення. У нового MU-X воно помітно багатше, особливо якщо йдеться про топові версії. Вони оснащені набором систем активної безпеки.

На рідному японському ринку марки у Isuzu MU-X буде два дизельних мотори. Перший-1,9-літровий потужністю 150 к.с. і 350 Нм, пов’язаний з шестиступінчастою механічною або автоматичною коробками передач. Другий — 3,0-літровий 190-сильний мотор, в пару якому пропонується виключно автоматична КПП.

Старт продажу запланований на листопад 2020 року. Вартість новинки поки що не оголошена. Нам із вами компанія Isuzu передусім відома як виробник автобусів і вантажної техніки. Поки що невідомо, чи з’явиться новий суперник Toyota Land Cruiser Prado в Європі.

Читайте також:
Tank 300: новий рамний позашляховик від Great Wall