X

Tesla відмовилася від найкрутішої Model S із запасом ходу понад 800 км

Электромобиль стоимостью 149 990 долларов стал историей, так и не встав на конвейер

У січні поточного року Tesla представила оновлений ліфтбек Model S. Базова версія моделі з двомоторною силовою установкою вже надійшла в продаж, а тримоторний Plaid повинен вийти на ринок найближчим часом. У середині 2022 року виробник планував відправити на конвеєр найпотужнішу і далекобійну модифікацію Plaid+.

Однак вчора, 6 червня, глава компанії Ілон Маск написав у своєму Twitter, що компанія не  випускатиме Tesla Model S Plaid+. Своє рішення він обґрунтував тим, що навіть версія без плюса має відмінні характеристики і може повністю задовольнити потреби водіїв. Вона розганяється до першої “сотні” менше ніж за дві секунди, при цьому коштує на $30 000 дешевше  порівняно з Plaid+, цінник на яку мав стартувати від 149 990 доларів.

Нагадаємо, що відмінності між Model S Plaid і Plaid+ зводяться до різної віддачі силової установки. У першого варіанту була заявлена потужність в 1034 к.с., у другого – 1115 к.с. Запас ходу анонсований на рівні 627 і 837 км відповідно. Максимальна швидкість обох версій обмежена електронікою на рівні 320 км/год.

Читайте також:
Скандальна модель Tesla "підірвала" ринок, хоча автомобіль ще не з'явився у дилерів

Інсайдери видання Electrek поцікавилися у Маска, невже пробіг понад 800 км був зайвим. На це глава компанії відповів, що навряд чи хтось проїде таку відстань без зупинок на каву і туалет, так що можливість підзарядити батарею знайдеться. Тому така ємна батарея не потрібна. Шанувальники марки не згодні з таким рішенням Ілона Маска, адже експрес-заправки є не у всіх регіонах, та й у холодну пору зазначений пробіг знизиться десь на 10-20%. Так що додатковий кілометраж був би зовсім не зайвим. Що ж, Маск знайшов як завжди “елегантне” прикриття для неможливості з тих чи інших причин здійснити амбітний проект.