X

Subaru допомогла прорекламувати Volkswagen, але цього ніхто не помітив

Немецкий производитель решил показать в лучшем свете новый электрический кроссовер ID.4

Volkswagen опублікував новий рекламний ролик електрокросовера VW ID.4, в якому протиставив його паливному Subaru Outback, що “випадково зустрівся” на лісовій дорозі.

За задумом авторів ролика ця зустріч має продемонструвати переваги безшумного, комфортного і номінально нешкідливого сімейного кросовера Фольксваген над забризканим брудом Субару Аутбек, якому не допомогла навіть наклейка “я люблю природу ” на бампері. Ролі у відео розподілилися чітко, але чи все так просто?

Чимало ЗМІ звернули увагу на те, що в рекламі нового Volkswagen ID.4 кросовер Subaru Outback буквально висміяли. Насправді ж, німецький бренд продемонстрував визнання перед японською машиною в ролі зручного багатоцільового автомобіля, який ідеально справляється з роллю сімейного ТЗ і на додачу чудово проявляє себе на бездоріжжі. Хочеш перемогти — орієнтуйся на кращих, вірно?

Акцентами 30-секундного ролика стали такі функції ID.4, як підтримка голосових команд, безшумна їзда з “солодкими звуками природи” і великий запас ходу, що дав змогу доїхати до чергового бурого ведмедя в природному парку.

Незважаючи на ключові характеристики, які подають як переваги, німецька марка використовувала спірний прийом – жартування над суперником, щоб показати свій кросовер у всій красі. Деякі автолюбителі вважатимуть це недоречним.

Читайте також:
Огромный кроссовер Volkswagen предстал в современном дизайне

У будь-якому разі, ринок готовий зустріти Volkswagen ID.4. Рекламне відео, варто визнати, вийшло креативним. Здатність електрокара з запасом ходу в 400 км доїхати до красивого парку — примітне вміння. Але важливо ще й повернутися назад, адже так?