Рестайлинг принес и заметное подорожание модели
Компанія SsangYong на початку січня поточного року знайшла нового власника. Ним стала фірма Edison Motors, яка має намір наповнити ринок бюджетними електромобілями. Однак поки розширення лінійки тільки в планах, корейський виробник оновив свій бестселер продажів — рамний пікап Rexton Sports і його довгобазну версію Khan.
Попередній рестайлінг автомобілі пережили на початку 2021 року. Тоді їм підкоригували зовнішність, а тепер взялися за техніку. Пікапу модернізували 2,2-літровий дизельний турбодвигун, збільшивши віддачу до 202 к.с. (раніше він генерував 181 к.с.). Крутильний момент зріс з 400 до 441 Нм, але тільки у версій з 6-ступеневим “автоматом”. Привод — задній або повний.
Також пікап отримав цифрову приладову панель, електропідсилювач керма, адаптивний круїз-контроль, камери кругового огляду і розширений пакет асистентів безпеки ADAS, куди входить система утримання в смузі руху, моніторинг сліпих зон і система запобігання зіткненням. До того ж SsangYong запропонував спеціальну версію Rexton Sports Khan з приставкою Expedition в назві.
Особливе виконання пікапа можна відрізнити від стандартного завдяки чорній решітці радіатора, модернізованому передньому бамперу, спеціальній накладці на капоті, темним 20-дюймовим колісним дискам і емблемам з назвою спецверсії. Основним ринком збуту моделі стане Корея. Вартість стандартного пікапа після рестайлінгу стартує від 21 000 доларів. За подовжений варіант доведеться викласти щонайменше $ 25 000. А спецверсія обійдеться в 33 000 доларів.