Зібрано перший серійний електричний мінівен Volvo EM90
Volvo офіційно оголосила про початок серійного виробництва електричного мінівена EM90 на заводі Geely у Ханчжоу. Перший товарний автомобіль зібрали через три місяці після прем’єри. У Китаї він доступний в одній топовій модифікації вартістю 115 080 доларів.
Зовнішність Volvo EM90 розроблена відповідно до електричної лінійки марки: передня решітка Nordic Galaxy Dynamic Grille та фари «молот Тора» по обидва боки від неї. Довгий дах підпирають чорні стійки дверей. По периметру кузова — декоративна хромована смуга. Задні пасажирські двері відчиняються проти руху. На кормі — вертикальні ліхтарі, які дотягуються практично до даху. Приблизно посередині вони розділені тонкими горизонтальними хромованими смугами. По центру багажних дверей — хромований напис «VOLVO». На задній кромці даху — помітний чорний спойлер. У кузовній палітрі чотири відтінки: кристально-білий, чорний агат, золотий пісок та сірий морський.
В основі моделі лежить платформа SEA. Габаритна довжина мінівена — 5206 мм, ширина — 2024 мм, висота — 1859 мм. Відстань між осями — 3205 мм.
Шестимісний салон EM90 оформлений у характерному для бренду нордичному стилі. З цікавого вказана аудіосистема Bowers & Wilkinson з 21 динаміком, включаючи до 8 динаміків для пасажирів другого ряду. Її вихідна потужність — 2460 Вт.
У другому ряду встановлені капітанські сидіння з відкидними столиками та підсклянниками. Сидіння оснащені вентиляцією, підігрівом, масажем та безліччю регулювань. Для більшого комфорту вони зміщуються вперед/назад по напрямних.
Volvo EM90 укомплектований одним електродвигуном максимальною потужністю 272 к.с. та піковим крутним моментом 343 Нм. Батарея — потрійна літієва від CATL ємністю 116 кВт•год. Паспортний запас ходу — 738 км за китайською вимірювальною системою CLTC. Привід — задній. Підвіска — двокамерна пневматична.