На открывшемся в Шанхае международном автошоу компания SKODA представила полноприводный электрический кроссовер Vision E.
Виставка Auto Shanghai, яка працюватиме з 18 до 28 квітня, стала ареною для презентації нового цікавого концепту від компанії SKODA. Vision E дає уявлення про те, яким у компанії бачать майбутнє екологічно чистих транспортних засобів на електротязі. Це перший повністю електричний автомобіль за понад 120-річну історію чеського бренду.
Цікаво, що для презентації SKODA Vision E компанія підготувала спеціальний сайт, на якому можна ознайомитися з новинкою, а завантаживши додаток SKODA VR для Android або iOS, зануритися у віртуальний світ електричного концепту.
SKODA Vision E складено на платформі модульної електричної MEB концерну Volkswagen. Автомобіль оснащений двома електромоторами (по одному на кожну пару коліс) сумарною потужністю 225 кВт (306к.с.). З їх допомогою електромобіль здатний розвивати швидкість до 180 км/год.
Завдяки ефективній і енергоємній літій-іонній батареї, а також системі рекуперації енергії гальмування Vision E зможе долати без підзарядки до 500 км. Крім того, концепт здатний переміщатися в просторі на автопілоті.
За своїми розмірами SKODA Vision E довше (4688 мм), ширше (1924 мм) і нижче (1591 мм) купеподібного BMW X4. Візуальний образ моделі формує купеподібний силует із коротким переднім і заднім звисами. Автомобіль поєднує в собі високу посадку як у SUV з місткістю хетчбека і стилістикою спорткупе.
Спереду кузовну панель прикрашають світлодіодні Matrix LED-фари і додаткова підсвітка, формує впізнаваний вигляд машини. Ззаду розташовані виразні світлодіодні ліхтарі. Вся світлотехніка виконана в стилістиці богемського кришталю. Інтенсивність світла фар і ліхтарів змінюється автоматично залежно від дорожньої ситуації.
Доступ у просторий салон забезпечує квартет стулкових дверцят зі склом без рамок і електроприводом. Дверцята багажного відділення також оснащені електроприводом. Автомобіль не має звичних зовнішніх дзеркал заднього виду. Їхню роль виконують камери, зображення з яких виводиться на невеликі дисплеї, розташовані по краях приладової панелі. Завдяки великій площі скління, включаючи панорамний дах, в салоні світло та затишно.
Велика колісна база (2851 мм) дає змогу комфортно розмістити в салоні чотирьох людей, кожному з яких підготували індивідуальні анатомічні крісла з електроприводами. Для зручності висадки-посадки всі крісла можна повертати на 20 градусів у бік виходу. Відсутність трансмісійного тунелю і рівна підлога забезпечують достатньо місця для ніг для всіх мешканців салону.
Приладова панель має три дисплеї. На лівий виводяться всі необхідні водієві технічні дані, на середньому представлена допоміжна інформація, а правий адресований пасажиру, який може дивитися відео, спілкуватися в Інтернеті або грати в ігри. Не обділені увагою і задні пасажири, мультимедійні монітори для яких вмонтували в спинки передніх крісел.
Замість кнопок Vision E використовуються сенсорні панелі на торпедо і трансмісійному модулі між передніми кріслами. На кожній двері передбачені фіксатори для смартфонів з індукційною зарядкою. М’яке салонне підсвічування можна змінювати залежно від настрою, вибираючи з 10 кольорів.
За допомогою стаціонарного зарядного пристрою 80% заряду можна отримати лише за 30 хвилин. Крім того, автомобіль можна заряджати індукційним способом, розмістивши на спеціальному майданчику для безконтактної зарядки.
Ще однією важливою інновацією SKODA Vision E є функція автономного управління 3-го рівня. Вона дає змогу автомобілю пересуватися без участі водія в трафіку, на швидкісних магістралях, самостійно обганяти інші машини, підтримувати рядність руху та паркуватися.
Крім стильного концепту компанія презентувала стратегічний план розвитку екологічних технологій до 2025 року. Він передбачає появу в модельній лінійці SKODA автомобілів із гібридними PHEV силовими агрегатами, а також 5 різних електромобілів. Очікується, що у 2025 році кожен четвертий проданий автомобіль чеської марки матиме гібридний або повністю електричний силовий агрегат.