Эскизы выглядят красиво, но рассчитывать на то, что настоящая машина будет такой же привлекательной, все же не стоит
Дата дебюту нової Octavia RS 2020 дедалі ближче і Skoda вирішила, як завжди, трохи підігріти публіку черговими ескізами. Машину офіційно представлять на Женевському автосалоні 3 березня 2020 року. Вона буде оснащена гібридною силовою установкою з модулем на підключенні, а її потужність становитиме 245 к.с.
Що ж, сьогодні Skoda представила нам три ескізи дизайну, що зображують як ліфтбек, так і більш практичний універсал. Як завжди, деякі лінії перебільшені, щоб Octavia RS iV мала ще яскравіший вигляд, ніж це є насправді. Проте, звичайна модель вже стала популярною серед малогабаритних компактних автомобілів, а модифікація Rally Sport зробить гібридний автомобіль ще привабливішим.
За традицією в новій моделі Octavia RS буде використана горизонтальна світлодіодна смуга денних ходових вогнів, щоб відокремити її від слабших комплектацій лінійки. Передній бампер із великими бічними повітрозабірниками і нижньою решіткою також має звичний зовнішній вигляд, а логотип vRS нового дизайну, вперше представлений на Kodiaq RS, традиційно прикрашає решітку радіатора.
Якщо подивитися на бічний профіль автомобіля, то, само собою зрозуміло, що ті диски, які ледь вписуються в колісні арки, не будуть такими великими насправді. На зображеннях проглядається різниця в дзеркалах між двома модифікаціями: на універсалі вони чорні, а на ліфтбеку пофарбовані в колір кузова. Найімовірніше, це пов’язано з тим, що Combi має опціональну чорну оптику, оскільки передня частина також має деякі темні акценти.
Подвійні вихлопні наконечники показують, що цей автомобіль є чимось більшим, ніж звичайна Skoda Octavia. Кремезний спойлер ліфтбека – ще одна характерна ознака високопотужного автомобіля. Як видно з попереднього тизера, логотип RS перемістять із нижнього правого кута в лівий, а значок марки, як і на всіх нових моделях бренду, замінений великими літерами “SKODA”. Натякає на версію RS і широкий червоний відбивач.
Чехи поки що не розкривають компонування салону, проте на зображеннях можна помітити широкі передні крісла з агресивною бічною підтримкою. Загадкою залишається і наявність повного приводу у дизельній модифікації, як у минулому поколінні. Але також хочеться зазначити, що в цьому поколінні було б непогано, нарешті, побачити повний привід і для бензинового мотора. Нам залишається тільки чекати березня, коли ми зможемо насолодитися повним переліком характеристик і можливостей нової Octavia iV RS 2020.